Så er det imorgen piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

babyonboard

Så er det imorgen piger jeg skal ind og have mit pks. 

Uhh hvor er jeg bare mega spændt på at se hvad det er for en fin lille pige der har ligget i min mave i så lang tid, kan snart ikke vente.

nå men ville ikke så meget med dette indlæg, tror bare lige jeg havde brug for at komme af med det og fortælle hvor meget vi bare glæder os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

eliasogmor

lottepigen12 skriver:

Uhh hvor er jeg bare mega spændt på at se hvad det er for en fin lille pige der har ligget i min mave i så lang tid, kan snart ikke vente.

nå men ville ikke så meget med dette indlæg, tror bare lige jeg havde brug for at komme af med det og fortælle hvor meget vi bare glæder os.

ihh altså hvor dejligt........ må jeg være den første der ønsker tillykke med den lille pige  i morgen....

Anmeld

11. oktober 2011

Caroline86

iiih!!! Kan godt huske hvordan jeg selv havde det aftenen inden pks

Jeg håber det bliver en rigtigt god oplevelse Glæder mig til at høre om det

Knus og tanker til dig

Anmeld

11. oktober 2011

babyonboard

eliasogmor skriver:

ihh altså hvor dejligt........ må jeg være den første der ønsker tillykke med den lille pige  i morgen....

Det kan du tro du må!  vi glæder os bare så meget, tænkt det er i morgen jeg får hende i armene kan snart ikke tro det. 

Anmeld

11. oktober 2011

lycly

uhh spændende ! Hvor må det være dejligt at vide PRÆCIS hvornår man får sin lille baby ud

Anmeld

11. oktober 2011

eliasogmor

opper den lige.....

Anmeld

11. oktober 2011

Highlander

lottepigen12 skriver:

Hvor spændende, det må være helt specielt at vide at du HELT SIKKERT bliver mor i morgen

og tillykke på forhånd

Anmeld

11. oktober 2011

Clisolka

Hvor spændende! Hvor dejligt at i får hende i jeres arme nu 

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

Hvor bliver det dejligt Det er så mærkeligt at gå rundt og vide at lige om lidt er man mor

God fornøjelse i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.