Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er det imorgen piger jeg skal ind og have mit pks.
Uhh hvor er jeg bare mega spændt på at se hvad det er for en fin lille pige der har ligget i min mave i så lang tid, kan snart ikke vente.
nå men ville ikke så meget med dette indlæg, tror bare lige jeg havde brug for at komme af med det og fortælle hvor meget vi bare glæder os.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lottepigen12 skriver: Så er det imorgen piger jeg skal ind og have mit pks. Uhh hvor er jeg bare mega spændt på at se hvad det er for en fin lille pige der har ligget i min mave i så lang tid, kan snart ikke vente. nå men ville ikke så meget med dette indlæg, tror bare lige jeg havde brug for at komme af med det og fortælle hvor meget vi bare glæder os.
ihh altså hvor dejligt........ må jeg være den første der ønsker tillykke med den lille pige i morgen....
iiih!!! Kan godt huske hvordan jeg selv havde det aftenen inden pks
Jeg håber det bliver en rigtigt god oplevelse Glæder mig til at høre om det
Knus og tanker til dig
eliasogmor skriver: ihh altså hvor dejligt........ må jeg være den første der ønsker tillykke med den lille pige i morgen....
Det kan du tro du må! vi glæder os bare så meget, tænkt det er i morgen jeg får hende i armene kan snart ikke tro det.
uhh spændende ! Hvor må det være dejligt at vide PRÆCIS hvornår man får sin lille baby ud
opper den lige.....
Hvor spændende, det må være helt specielt at vide at du HELT SIKKERT bliver mor i morgen
og tillykke på forhånd
Hvor spændende! Hvor dejligt at i får hende i jeres arme nu
Hvor bliver det dejligt Det er så mærkeligt at gå rundt og vide at lige om lidt er man mor
God fornøjelse i morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128