Slet ikke i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

TWT

Hej piger

Ja har nu  regnet lidt på det. Kunne jo ikkeforstå mens ikke kom, og g-testen var negativ. Heg snakkede så med lægen i dag, og hun spurgte hvor lan min sidste cyklus var (md inden havde jeg abort) og den var på 40 dage. Så den har altså ændret sig siden før aborten. Derfor regnede hun ud, at hvis jeg er gravid, så er jeg 3+3 idag Så kan jeg da godt forstår testen er nagativ

Men altså det jeg ville, er at sige at jeg faktisk overhovedet ikke er i tvivl om jeg er gravid. Jeg har haft voldsom kvalme i 2 dage, og når jeg kommer hjem fra arbejde ligger jeg på sofaen, falder i søvn og går i seng. Til hver dag, kan jeg knap nok falde i søvn kl 23.30

Så det føles rimlig meget som starten på sidste graviditet, bortset fra at jeg er meget øm i det nederste af maven og ved skambenet. sådan havde jeg det ikke sidste gang.

Bare lige et lille pip fra glade mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

TWT

TWT skriver:

Hej piger

Ja har nu  regnet lidt på det. Kunne jo ikkeforstå mens ikke kom, og g-testen var negativ. Heg snakkede så med lægen i dag, og hun spurgte hvor lan min sidste cyklus var (md inden havde jeg abort) og den var på 40 dage. Så den har altså ændret sig siden før aborten. Derfor regnede hun ud, at hvis jeg er gravid, så er jeg 3+3 idag Så kan jeg da godt forstår testen er nagativ

Men altså det jeg ville, er at sige at jeg faktisk overhovedet ikke er i tvivl om jeg er gravid. Jeg har haft voldsom kvalme i 2 dage, og når jeg kommer hjem fra arbejde ligger jeg på sofaen, falder i søvn og går i seng. Til hver dag, kan jeg knap nok falde i søvn kl 23.30

Så det føles rimlig meget som starten på sidste graviditet, bortset fra at jeg er meget øm i det nederste af maven og ved skambenet. sådan havde jeg det ikke sidste gang.

Bare lige et lille pip fra glade mig 

Sorry det blev lidt rodet

Anmeld

11. oktober 2011

JonTri

Det bliver spændende for dig når du kan teste! Jeg er nygravid og TRÆÆÆÆT... graviditetstræthed er HELT specielt. 

herfra!

Anmeld

11. oktober 2011

TWT

JonTri skriver:

Det bliver spændende for dig når du kan teste! Jeg er nygravid og TRÆÆÆÆT... graviditetstræthed er HELT specielt. 

herfra!

Bliver så spændende ja

Tillykke med graviditeten 

Ja husker tydeligt trætheden fra sidste gang, puha jeg var træææææt 

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

for at du har ret, og snart kan vise en positiv test frem

Anmeld

11. oktober 2011

TWT

Nessie skriver:

for at du har ret, og snart kan vise en positiv test frem

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.