Barnevogn eller Kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

lotte-pigen

Hej alle.

Hvad har i valgt eller vil vælge og hvorfor. Jeg kan bare ikke finde ud af hvad vi skal vælge. Har nemlig en billig næsten ny kombi emmaljunga kombivogn på hånden. Men den er jo ikke så stor i liggemålet som en barnevogn....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

GUSO

lotte-pigen skriver:

Hej alle.

Hvad har i valgt eller vil vælge og hvorfor. Jeg kan bare ikke finde ud af hvad vi skal vælge. Har nemlig en billig næsten ny kombi emmaljunga kombivogn på hånden. Men den er jo ikke så stor i liggemålet som en barnevogn....

Hej.. Jeg har valgt en almindelig barnevogn mest pga liggemål er noget større og så bruger vi den jo også i dagplejen i hverdagen og har så en klapvogn hjemme.. Camilla

Anmeld

11. oktober 2011

Nemesis

jeg har begge dele.

combivognen brugte jeg det første år, men sara er også en lille fis.

Derefter kom hun i barnevognen.
Jeg har ellers tegninger til en krybbe, men det tror jeg ikke vi får brug for, for selvom hun snart er 2 år er hun kun 83 cm og der er da trods alt stadig nogle cm tilbage førend barnevognen er for lille.

ER vi på ferie har vi kun klapvognen med og så sover hun jo i den.

:-) Sisse

Anmeld

11. oktober 2011

Mauser.

Hej ..

I starten ville jeg have en kombi vogn da jeg syntes at det lød smart og praktisk.
Men jeg fandt hurtigt ud af hvor små de er i ligge mål og meget smalle, barnet vil ikke kunne bruge dem i særlig lang tid og syntes det er synd de skal op og sidde så tidligt hvis man vælger en kombi vogn. Så her har vi valgt emmaljunga big star surprime så vores datter kan sove til middag i den længe og være i den til hun er et par år, derefter kan vi jo stille den på altanen og hun kan fortsat sove til middag i den, vi kan købe en klapvogn når hun er nogle år .. Det ser jeg klart som den bedste løsning

Anmeld

11. oktober 2011

MetteS81

Vi har en kombivogn...

Fordelen ved den er at den er nem at komme rundt med fordi den er lille. Og da vi ikke er så store så passer den godt til os.

Ulempen er så at den nu er ved at være for lille til vores datter på 9 mdr som, på trods af vores højder, snart ik kan være i den længere...

Så nu skal vi allerede ud og finde en større  

Vil nok anbefale at købe en barnevogn fra start af, så skal I ikke tænke på om bebsen nu kan være i den eller ej...

Anmeld

11. oktober 2011

MajseMaja

lotte-pigen skriver:

Hej alle.

Vi har valgt at købe en emmaljunga kombi brugt i halvandet år, og til foråret kan vi bruge klapvognsdelen. Mest af alt for at den kan være i vores bil. Vi køber så også en brugt normal emmaljunga barnevogn til når han bliver for stor til den anden.

Syntes kombivognen virker til at være nemmere at komme rundt med forskellige steder da den ikke er så stor.

Anmeld

11. oktober 2011

lycly

lotte-pigen skriver:

Hej alle.

Jeg ville ikke have en kombi vogn fordi jeg synes den er for lille. Jeg synes det er fedt at have en barnevogn som hun kan ligge i længe. Evt. bare til at sove middagslur i når hun bliver ældre

Anmeld

11. oktober 2011

Ems30

Åh, jeg sidder i præcis samme båd som dig. Jeg har længe tænkt at jeg skulle have en kombivogn, men efterhånden er jeg så småt ved at blive overbevist om at det skal være en almindelig barnevogn. Men ændrer hele tiden mening. Kan simpelthen ikke beslutte mig for hvad jeg skal vælge...

Anmeld

12. oktober 2011

lotte-pigen

Tak for alle jeres svar. Der er bare så mange overvejelser når man skal have sådan en lille en. Jeg havde en plan om at måske købe denne kombi vogn, og så købe en barnevogn når "den" er for stor til at være i kombivognen. Derefter kan de jo bare bruges som klapvogn. Man kan man få lift til sådan en komivogn - til barnevognsdelen?

Anmeld

12. oktober 2011

Babystar

lotte-pigen skriver:

Hej alle.

Som du selv, og mange af de andre, skriver, så er den store forskel selvfølgelig liggemålet, og levetiden på en kombivogn som 'barnevogn' er derfor kortere, men kombivognen har også sine fordele.

Om du skal vælge en kombivogn synes jeg i høj grad er et spørgsmål om dit behov for 'kompakt transport' til dit barn - bor du et sted, hvor det er praktisk med et let navigerbart køretøj eller har du begrænset plads i bilen, kan det måske være en smart idé med en kombivogn

Held og lykke med beslutningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.