mor er aktiv = barnet mindre aktiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg har lidt af et "problem" og kan ikke helt finde frem til om det kun er her det er sådan

Men når jeg har været til svømning eller oppe og træne så er baby i maven meget mindre aktiv i dagene efter :/

har det en sammenhæng?

Er der andre der oplever det??

man bliver jo lidt bekymret  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Nettemor

jeg ved ikke om det er normalt at det er sådan i dagene efter men det er i hvert fald meget normalt at baby ikke er så aktiv mens du er det.. så bliver den jo vugget i søvn.. men hvis det er noget du er bekymret for så snak med din jm til næste tjek..

hvor langt er du henne?

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

jeg ved ikke om det er normalt at det er sådan i dagene efter men det er i hvert fald meget normalt at baby ikke er så aktiv mens du er det.. så bliver den jo vugget i søvn.. men hvis det er noget du er bekymret for så snak med din jm til næste tjek..

hvor langt er du henne?

det er nu ikke under at der er noget problem det nyder jeg kun, det er om aftenen og dagen efter når jeg har trænet :/

og jeg gør alt for at få ham igang, prikker, rykker rundt på maven, drikker koldt det hele og intet virker, fik kørt strimmel i sidste uge og der var alt fint :/

jeg har jordmoder på fredag så spørger hende der, er bare øvs øvs fordi man bekymre sig jo lige lidt :/

er i uge 28 ... 

tak for dit svar.. 

Anmeld

11. oktober 2011

Nettemor

Anonym skriver:

det er nu ikke under at der er noget problem det nyder jeg kun, det er om aftenen og dagen efter når jeg har trænet :/

og jeg gør alt for at få ham igang, prikker, rykker rundt på maven, drikker koldt det hele og intet virker, fik kørt strimmel i sidste uge og der var alt fint :/

jeg har jordmoder på fredag så spørger hende der, er bare øvs øvs fordi man bekymre sig jo lige lidt :/

er i uge 28 ... 

tak for dit svar.. 

altså jeg TROR ikke du behøver at bekymre dig hvis bare du mærker aktivivtet.. men ja snak med din jm for en sikkerhedsskyld..

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

altså jeg TROR ikke du behøver at bekymre dig hvis bare du mærker aktivivtet.. men ja snak med din jm for en sikkerhedsskyld..

altså det er fuldt modsætning af aktivitet :/ normalt er det ret sikkert hvornår han er aktiv og hvornår han ikke er  

idag f.eks har jeg slet ikke mærket ham og trænede kl 10 i morges og normalt mærker jeg ham midt på dagen...

Anmeld

11. oktober 2011

Nettemor

Anonym skriver:

altså det er fuldt modsætning af aktivitet :/ normalt er det ret sikkert hvornår han er aktiv og hvornår han ikke er  

idag f.eks har jeg slet ikke mærket ham og trænede kl 10 i morges og normalt mærker jeg ham midt på dagen...

så syns jeg faktisk du skal ringe til fg for at være sikker på om det er noget der gør noget.. de kan jo svare dig meget bedre end mig

og kom gerne med en update

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

så syns jeg faktisk du skal ringe til fg for at være sikker på om det er noget der gør noget.. de kan jo svare dig meget bedre end mig

og kom gerne med en update

snakkede med dem der i sidste uge og der sagde de at det havde de ikke lige hørt noget om :/

Derfor jeg tænkte nu måtte jeg søge herinde da hospitalet jo kun ser folk fra den region og herinde er der jo folk alle steder fra  

men tusind tak for svar  

Anmeld

11. oktober 2011

Nettemor

Anonym skriver:

snakkede med dem der i sidste uge og der sagde de at det havde de ikke lige hørt noget om :/

Derfor jeg tænkte nu måtte jeg søge herinde da hospitalet jo kun ser folk fra den region og herinde er der jo folk alle steder fra  

men tusind tak for svar  

det var da så lidt

håber du finder ud af hvad det kan være..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.