Har ikke været så aktiv herinde på det sidste... egentlig ikke af nogen decideret årsag, da jeg egentlig formår at få skruet vores hverdag sammen, sådan at det hele egentlig kører ret nemt, selv med 2 små børn 
Men synes det var længe siden jeg sådan havde fortalt hvordan det egentlig står til herhjemme, så here it goes 
Hasse bliver 18 mdr her den 30, og synes bare tiden er fløjet afsted! Han er så nem, og så dejlig en dreng, elsker ham simpelthen så højt... han sover igennem hver nat, det har han faktisk altid gjort.. han begyndte at kravle(på sin egen facon) for cirka 8 uger siden, og nu er han også begyndt at rejse sig op af alting! så skønt han har sådan en fart på
3 tænder har han, alle i undermunden, og man kan nu ane en tand i overmunden der er på vej - en HJØRNETAND! han tager det super fint det med at få tænder, man kan faktisk ikke mærke det på ham, udover han får lidt snotnæse, men ikke noget der generer ham eller gør ham syg, så det er jo ren luksus! Han har taget storebror rollen rigtig godt, og dasker lidt til sin lillebror ind i mellem og stjæler hans sut og strømper - åhh de kære børn 
Laurits blev i fredags 8 uger
ja, igen blive jeg overrasket over hvor hurtigt tiden går... til 5 ugers undersøgelsen vejede han 4,5 kg og målte 56 cm.. han har virkelig fart på, det varer ikke længe før han overhaler storebror i vægt(7,5 kg) men det går nok... Han er begyndt at være mere og mere vågen, og han har de skønneste store blå øjne, som sin bror og sin far... de er lige til at forelske sig i.. han spiser rigtig meget, så det er rart at prøve til en afveksling.. desværre har han døjet med maveproblemer/kolik, så lige i tiden er aften og det meste af natten, for mig, a lig med fjernsyn midt om natten, og sommetider lidt overnatninger på sofaen, for at Mads kan få lidt søvn, da han arbejder meget i tiden. men UDOVER det, går det bare så godt.. har de 2 dejligste børn man kan forestille sig, og de har virkelig bare sat sig i vores hjerter!
mads og jeg har det også godt! Mads arbejder siiiindsygt meget i tiden, da han jo har egen maskinstation, men om cirka 1 uge er det ovre, og så har vi ham hjemme igen resten af vinteren - jubii! så skal vi lige have lavet lidt vedligeholdelse på huset inden vinterern. Jeg skal også begynde til træning i aften, bliver rigtig godt at komme igang, så jeg kan få smidt de sidste 8 kg fra 2 graviditeter, og en laaaaang hospitalsindlæggelse(ja de kilo sidder der endnu..
)
ja det var vist nok fra os denne gang... hvis i overhovedet er kommet til bunds i læsningen.. men her er lidt billeder
det gøt læsningen lidt mere værd
billderne er fra mobil, så knap så god kvalitet...