Hjælp mig piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

TaAsJu

MIWULA skriver:

det er pænt. Også fedt med sort hvid.

vi er ikke så gode til farver.. og da det blev holdt i et forsamlings hus med meget grimme billeder på væggen. dem tog vi ned og havde købt billige hvide gardiner også i ikea og bandt sort satin bånd omkring dem i store sløjfer.. man kan mange ting hvis man er kreativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

MIWULA

Mor til 2, snart 3 skriver:

vi er ikke så gode til farver.. og da det blev holdt i et forsamlings hus med meget grimme billeder på væggen. dem tog vi ned og havde købt billige hvide gardiner også i ikea og bandt sort satin bånd omkring dem i store sløjfer.. man kan mange ting hvis man er kreativ

hold da op ja det lyder da fedt.

Anmeld

11. oktober 2011

TaAsJu

MIWULA skriver:

hold da op ja det lyder da fedt.

Og jeg hyggede mig fredag med og lave det sammen med min bedste veninde.. det var vildt hyggeligt

Anmeld

11. oktober 2011

Natascha

Balinus skriver:

De små lyserøde sko I har ved lysene - hvor er de fra??? De er super søde.....

det er nogen min svigermor har strikket... :-) kan finde opskriften til dig... :-)

Anmeld

11. oktober 2011

Natascha

MIWULA skriver:

Hvor er det fint.

tak skal du have...

Anmeld

12. oktober 2011

MIWULA

Mor til 2, snart 3 skriver:

Og jeg hyggede mig fredag med og lave det sammen med min bedste veninde.. det var vildt hyggeligt

Anmeld

12. oktober 2011

Balinus

Natascha skriver:

det er nogen min svigermor har strikket... :-) kan finde opskriften til dig... :-)

Jeg kan ikke strikke selv.... desværre :-)

Anmeld

12. oktober 2011

Buckley

Vi blev gift i skoven i oktober måned, så havde valgt efterårsfarver til borddækningen. I midten af alle borde havde vi så nogle store glasvaser med en orkide og guldfisk i, det var enormt dekorativt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. oktober 2011

MyLove E

MIWULA skriver:

Jeg er nu begyndt og tænke på hvordan bordet skal se ud men har ingen ideer  der er helt tomt deroppe. hehe må jeg ikk se nogle billeder af jeres bryllupsbord?

Her er vores meget enkelt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. oktober 2011

MIWULA

Buckley skriver:

Vi blev gift i skoven i oktober måned, så havde valgt efterårsfarver til borddækningen. I midten af alle borde havde vi så nogle store glasvaser med en orkide og guldfisk i, det var enormt dekorativt

ej hvor fint det er sødt med de fisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.