At opdage graviditeten sent???? el senere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.801 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Anonym trådstarter

End de 4-5 uger.

Nogen herinde der har det? Hvornår opdagede du det evt? Hvad var årsagen til du ikke opdagede det før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

mizzblondie

Jeg var 9+2 henne da jeg fandt ud af det. Og mest fordi testene blev ved med at være negative og en dag havde jeg så forfærdelig ondt at jeg troed jeg sku dø nærmest så tog til lægen. Gravid fik jeg af vide

Anmeld

11. oktober 2011

channie-g

Anonym skriver:

End de 4-5 uger.

Nogen herinde der har det? Hvornår opdagede du det evt? Hvad var årsagen til du ikke opdagede det før?

har ikke selv opdaget det sent eller noget men har en veninde der først opdagede det i uge 27, grunden til hun ikke lod mærke til det var fordi hun ikke har reglmæssig mens normalt og intet på hende voksende eller noget... synes det er lidt vildt man ikke ligger mærke til det før men der er vi jo alle forskellige ;-)

Anmeld

11. oktober 2011

sandradee

jeg har 3 graviditeter bag mig og jeg opdagede de sidste 2 i uge 8 og uge 10...den første var fordi jeg lige havde født og tænkte at mens stadig var ureglmæssig, og den anden var jeg på p-piller så tænkte det måske var noget med cyklus meeeen jeg blev klogere...

Anmeld

11. oktober 2011

sannekdp

Jeg var i uge 14+2 før vi opdagede det

Jeg har en dreng på 9år og havde faktisk opgivet håbet om at der kom flere børn til mig. Nu har jeg 2 skønne drenge

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

sannekdp skriver:

Jeg var i uge 14+2 før vi opdagede det

Jeg har en dreng på 9år og havde faktisk opgivet håbet om at der kom flere børn til mig. Nu har jeg 2 skønne drenge

Havde du ik fornemmelse af graviditet eller?

Anmeld

11. oktober 2011

sannekdp

nej slet ikke -ikke andet end at jeg havde taget på

har været så heldig i begge graviditeter at der slet ikke har været nogen gener...

Anmeld

11. oktober 2011

stine_olesen

Jeg var i uge 10 med begge to. Den første fordi det var en smutter, og havde fået lidt mens som jeg skulle, og først fik symtomer da jeg var i uge 10. Med nr. 2 havde vi prøvet 1 år og min mens var MEGET uregelmessig og fik igen først symtomer og endda ikke så kraftig som første gang, tog faktisk kun testen fordi en veninde sagde jeg skulle gøre det nu, snakkede i tlf med hende og skulle ringe tilbage lige efter og vupti 2 streger, var lykkelig. Ellers havde der sikkert gået en uge mere før jeg havde overvejet at trætheden og det jeg spiste mere var pga baby, har ikke rigtig haft brystspændinger som jeg havde første gang, som var det der gjorde udslaget til at jeg tog en test første gang

Anmeld

11. oktober 2011

Fam. Madsen

Anonym skriver:

End de 4-5 uger.

med min den første var jeg 9 uger henne før jeg fandt ud af det. grunden til det var at jeg ingen symptomer havde og har altid haft svingene mens så undre mig ikke over den ikk kom.

jeg fandt ud af jeg var gravid ved at jeg skulle til skejby til tjek med min sygdom og da han scanner mig så han en lille spir

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.