Jeg hopper lige med på sludderen.... 
Jeg går også sygemeldt... Grundet smerter fordelt i iskiasnerven , lænd og hofter , nogle dage / perioder slipper jeg dog , kommer helt an på aktivitetsniveauet... Men hold nu op , kan mærke mit humør begynder at blive påvirket... Har meldt mig ind i fitnessworld , så går til yoga og latinmix ( så godt jeg nu kan ) Og alm konditionstræning og svømning ved siden af , derudover hygge herhjemme og ordne praktisk og ses me veninderne...
Ja det lyder som voldsom meget , men har altid været en meget aktiv pige , me 2 jobs for et år siden , kæreste , træning og veninder , jeg elsker det.. Så når jeg lige har haft en weekend som den vi er gået ud af , hvor jeg INGEN planer havde og kæresten og jeg stortset ikk sås , hold da op jeg føler mig forladt og ensom , og gider ikk hive i veninderne da jeg føler det tit og ofte er mig som 1. ska ta' kontakt og 2. Mig som ska spørge ind til at ses...
Det påvirker så også oveni mit forhold , og jeg er ekstrem touchy og følsom efter jeg er blevet gravid ... Fuck det ikk altid kategoriseret under "den søde ventetid" hvis jeg ska være ærlig 
Anmeld