Så fødte jeg også :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

TrineMine86

Hej alle sammen..

SÅ SKETE DET ENDELIGT  jeg fødte vores lille Magnus Sander d. 7.10.11 kl 21.25   (Vi kalder ham bare Magnus, men han skal hedde begge dele )

Han målte ved fødslen: 53 cm og vejede 3854 g.

Fødslen gik slet ikke som planlagt, det blev til en fødsel, der startede med igangsættelse tirsdag morgen og endte ved akut kejsersnit fredag aften kl 21.25 efter 10 timer med hårde veer (og ingen anden smertelindring end ilt, da de prøvede at lægge epidural 7 gange uden at det lykkedes ) da der ingen fremskridt var i udvidelsen, da man fandt ud af at bettemanden stod skævt og ikke ville kunne komme ud '

der kommer en detaljeret FB senere, den bliver nok ret lang, så har simpelthen ikke overskud til det lige nu..

og så lige et enkelt billede af Magnus 1 dag gammel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Mira0911

Kæmpe stort tillykke...  Glæder mig til at læse FB... 

Anmeld

11. oktober 2011

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

Hej alle sammen..

SÅ SKETE DET ENDELIGT  jeg fødte vores lille Magnus Sander d. 7.10.11 kl 21.25   (Vi kalder ham bare Magnus, men han skal hedde begge dele )

Fødslen gik slet ikke som planlagt, det blev til en fødsel, der startede med igangsættelse tirsdag morgen og endte ved akut kejsersnit fredag aften kl 21.25 efter 10 timer med hårde veer (og ingen anden smertelindring end ilt, da de prøvede at lægge epidural 7 gange uden at det lykkedes ) da der ingen fremskridt var i udvidelsen, da man fandt ud af at bettemanden stod skævt og ikke ville kunne komme ud '

der kommer en detaljeret FB senere, den bliver nok ret lang, så har simpelthen ikke overskud til det lige nu..

STORT tillykke!!!  Hvor dejligt han endelig er ude.

Det lyder som en hård omgang du har haft dig! ..  Men hvor ER han bare smuk!!

Anmeld

11. oktober 2011

Rosa

Stort tillykke!!!  Han er vel nok en lækker lille hapser 

Anmeld

11. oktober 2011

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

Hej alle sammen..

Åh Gud hvor jeg næsten skammer mig over at have brokket mig over at vestorm og det at føde hurtigt er enormt hårdt. Jaaaarmen bette Trine da, sikke en historie! men resultatet taler for sig selv og han er jo enormt lækker og lader sig ikke mærke af de mange timers slåssen inde i mor! Stort kram og lige så snart overskuddet er der, så kræver jeg flere billeder!

Anmeld

11. oktober 2011

***S***

Hvor er han skøn!

Stort Tillykke med ham!!

Anmeld

11. oktober 2011

SaNiNa

Stort tillykke med ham, hvor er han dog bare søde

Anmeld

11. oktober 2011

Kofoed.

Tillykke med ham, selvom det lyder som noget bøvl i har været igennem. Han er altså også bare skøn

Anmeld

11. oktober 2011

Bshizzle

Hvor ser han bare skøn ud.. og smukt navn.
Stort Tillykke med ham..

Anmeld

11. oktober 2011

Ka+Ma=Be

STORT tillykke med ham smukke! Dejligt at han endelig ville ud.

Jeg er ked af at høre, at det endte i kejsersnit, men jeg håber i alle har det godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.