Så fødte jeg endelig :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

TrineMine86

Hej alle sammen..

SÅ SKETE DET ENDELIGT  jeg fødte vores lille Magnus Sander d. 7.10.11 kl 21.25   (Vi kalder ham bare Magnus, men han skal hedde begge dele )

Han målte ved fødslen: 53 cm og vejede 3854 g.

Fødslen gik langt slet ikke som planlagt, det blev til en fødsel, der startede med igangsættelse tirsdag morgen og endte ved akut kejsnersnit fredag aften kl 21.25 efter 10 timer med hårde veer (og ingen anden smertelindring end ilt, da de prøvede at lægge epidural 7 gange uden at det lykkedes ) og ingen fremskridt i udvidelsen, da man fandt ud af at bettemanden stod skævt og ikke ville kunne komme ud '

der kommer en detaljeret FB senere, den bliver nok ret lang, så har simpelthen ikke overskud til det lige nu..

og så lige et enkelt billede af Magnus 1 dag gammel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med Magnus - han ser vel nok dejlig ud

Anmeld

11. oktober 2011

morethanperfect

TrineMine86 skriver:

Hej alle sammen..

SÅ SKETE DET ENDELIGT  jeg fødte vores lille Magnus Sander d. 7.10.11 kl 21.25   (Vi kalder ham bare Magnus, men han skal hedde begge dele )

Fødslen gik langt slet ikke som planlagt, det blev til en fødsel, der startede med igangsættelse tirsdag morgen og endte ved akut kejsnersnit fredag aften kl 21.25 efter 10 timer med hårde veer (og ingen anden smertelindring end ilt, da de prøvede at lægge epidural 7 gange uden at det lykkedes ) og ingen fremskridt i udvidelsen, da man fandt ud af at bettemanden stod skævt og ikke ville kunne komme ud '

der kommer en detaljeret FB senere, den bliver nok ret lang, så har simpelthen ikke overskud til det lige nu..

Tillykke ! Hvor ser han bare dejlig ud !!

Anmeld

11. oktober 2011

FogL

Hvor er han bare sød - tillykke med ham! 

Selvom fødslen ikke blev som planlagt, håber jeg alt er gået godt og at i alle har det godt nu.  

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

Stort tillykke med den skønne lille dreng

Håber I alle har det godt, ovenpå fødslen

Anmeld

11. oktober 2011

Chalala85

Stort tillykke med ham

Anmeld

11. oktober 2011

Mira0911

Kæmpe stort tillykke med Magnus... 

Anmeld

11. oktober 2011

Muttitil1+1

TrineMine86 skriver:

Hej alle sammen..

Nårh, hvor er han kær!

STORT tillykke med ham - håber I alle har det godt trods omstændighederne.

Anmeld

11. oktober 2011

tioyv

stort tillykke med prinsen

Anmeld

11. oktober 2011

TaAsJu

Stort tillykke med ham... hvor ser han dejlig ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.