Blærebetændelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er 12 uger henne og har haft blærebetændelse, i snart 4 uger (det vil ikke gå væk)

Men har overhoved ingen symtomer på det...? Det gør ikke ondt, og har ikke trang til og tisse hele tiden.

Synes bare det er møgirriterende og bruge en masse penge, på en masse dyr medicin, til en sydom jeg ikke har nogen symptomer på....

Har i oplevet og ha blærebetændelse uden symptomer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Jeg er 12 uger henne og har haft blærebetændelse, i snart 4 uger (det vil ikke gå væk)

Men har overhoved ingen symtomer på det...? Det gør ikke ondt, og har ikke trang til og tisse hele tiden.

Synes bare det er møgirriterende og bruge en masse penge, på en masse dyr medicin, til en sydom jeg ikke har nogen symptomer på....

jaah har haft det 2 gange i min graviditet og anden gang var det ikk gået væk så jeg fik noget andet medicin og så forsvandt det

Har ikk mærket det nogle af gangene

Anmeld

11. oktober 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg havde blærebetændelse 5 gange i løbet af min graviditet - hvor jeg intet kunne mærke (det kan jeg til gengæld når jeg ikke er gravid). 

Anmeld

11. oktober 2011

Muhmi

Når man er gravid er symptomerne meget anderledes når man har blærebetændelse...

Jeg havde så ondt at jeg ikke kunne stå op eller være nogle steder... Og jeg plejer at kunne drikke en blærebetændelse væk, det kunne jeg ikke dengang, men blev nød til at have antibiotika....

Så tag tabletterne også selvom du ingen symptomer har....

Anmeld

11. oktober 2011

Bassemor<3

Åh ja ! kender det ALT for godt !  

Jeg er i 23 uge og har blærebetændelse for 3 gang ! stoppede på pinicillin i sidste uge ! og nu er det der satme igen ! 

Jeg har heller ingen symptomer, finder først ud af det når jeg får sygt ondt i mine nyer !  Nu er min "tisprøve" sendt til dyrkning, så kan det være lægen kan finde det rigtige pinicillin til mig ! 

når man når længere hen i graviditeten er det ikke skide godt at have blærebetændelse, da det giver en hel****s masse plukveer, dem har jeg nærmest uafbrudt når jeg begynder at få ondt i nyerne !

Så hvis du har tendens til blærerbetændelse, så gå til lægen en gang om ugen og få stixet dit urin så de kan holde øje med det, plukveer kan sætte en for tidlig fødsel igang når man når længere hen ! 

Go bedring 

Anmeld

11. oktober 2011

Nanna R.R

Jeg er 6 uger henne (går ind i uge 7 i morgen ) Og jeg har blærebetændelse og kan GODT mærke det! Skal tisse heeeeele tiden, det gøår ondt, og det bløder. Håber da virkelig ikke, jeg skal døje med det hele graviditeten

Har tid hos lægen i morgen, hvor jeg håber, han kan finde en passende kur til mig.

Men der er vist noget med, at folk reagerer forskelligt på forskellige former for penicilin, så måske du skulle spørge din læge, om du kan få en anden kur, som så måske virker bedre på dig?

Det må da i grunden være vildt irriterende ikke at kunne mærke det, så opdager man det jo heller ikke, medmindre lægen tjekker jævnligt.

Jeg håber, det lykkes at finde en kur, der virker på dig

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.