Anbefal kjole til rådhusbryllup :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.669 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Preghiera

Så lige at Paul McCartney blev gift med hende Nancy - og SIKKE en flot kjole! Lige min stil: casual og feminin på den kvindelige-men-ikke-tøse-prinsesse-agtige måde.

Jeg skal ikke giftes liiige pt. men jeg ELSKER at sidde og spilde tid på sådan nogle "tænk-engang-når-det-bliver-aktuelt-drømme"

Har i nogle anbefalinger?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Valle81

He he:0)

Jamen jeg har haft mit rådhusbryllup og så sådan ud:0)

Var høj høj høj gravid, så synes man var lidt begrænset, men synet jeg fandt lige det:0)

Christina

Anmeld

15. oktober 2011

-Sigrid-

Preghiera skriver:

Så lige at Paul McCartney blev gift med hende Nancy - og SIKKE en flot kjole! Lige min stil: casual og feminin på den kvindelige-men-ikke-tøse-prinsesse-agtige måde.

Jeg skal ikke giftes liiige pt. men jeg ELSKER at sidde og spilde tid på sådan nogle "tænk-engang-når-det-bliver-aktuelt-drømme"

Har i nogle anbefalinger?

Oooog... Done! Nu behøver jeg da ikke lede efter kjolen mere  - Skal bare lige have fat i den her!

Jeg skal giftes næste maj på rådhuset, og syntes skisme det er svært at finde en kjole... Når man skal giftes i kirke er det jo "bare" en lang hvid kjole... 

Anmeld

15. oktober 2011

Preghiera

christina92 skriver:

Du kan lure lidt på denne side

http://www.bridefinds.com/2011/we-love-nacy-shevells-stella-mccartney-dress-get-the-look-for-your-town-hall-wedding/

Skide god side!  Synes nemlig det er de færreste brude-sider, hvor man kan finde korte, enkle hvide kjoler... men den her er da FANTASTISK

Anmeld

15. oktober 2011

Preghiera

-Sigrid- skriver:

Oooog... Done! Nu behøver jeg da ikke lede efter kjolen mere  - Skal bare lige have fat i den her!

Jeg skal giftes næste maj på rådhuset, og syntes skisme det er svært at finde en kjole... Når man skal giftes i kirke er det jo "bare" en lang hvid kjole... 

Hehe, mener du McCartney-kjolen? Tror den er riiiiigtig dyr Desværre

Men tjek den side, en af de andre kommenterede med... der er altså rigtig mange fine, enkle til rådhusbryllup

Anmeld

15. oktober 2011

christina92

Preghiera skriver:

Skide god side!  Synes nemlig det er de færreste brude-sider, hvor man kan finde korte, enkle hvide kjoler... men den her er da FANTASTISK

Godt jeg kunne hjælpe

Og nej det er svært at finde de korte brudekjoler.

Anmeld

15. oktober 2011

GitteC78

Jeg købte min hos Lilly de havde en masse smarte korte kjoler

Anmeld

16. oktober 2011

-Sigrid-

Preghiera skriver:

Hehe, mener du McCartney-kjolen? Tror den er riiiiigtig dyr Desværre

Men tjek den side, en af de andre kommenterede med... der er altså rigtig mange fine, enkle til rådhusbryllup

Jep, det var den jeg mente... Men tror sgu heller ikke den ville være så yndig på mig 4 måneder efter en fødsel

Det prøver jeg så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.