Troede den var der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.098 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. februar 2009

Pocha

Hejsa, jeg er ny herinde..

Vi har prøvet på projekt baby siden maj måned, men der er ikke rigtigt sket noget endnu. (Vi har en datter på 2 år og 4 måneder)

Så i dag, hvor jeg ville være 3+4 hvis jeg var gravid, ( har en normal cyklus på 25 dage) tog jeg en test... og der var en ganske svag streg... Jeg blev jublende glad;o)... Men så desværre her til eftermiddag fik jeg pludselig meget mens-smerter, og da jeg gik på toilet var der brunt på toiletpapiret, så nu tror jeg desværre ikke den er der alligevel... Øv øv øv.. Det er godt nok ikke blevet til rigtig men endnu, men det gør det nok inden for de næste par timer..

Nå, men vi må bare prøve videre i næste måned.. Men man når virkelig og blive glad over den meget svage streg der så nok ikke er noget alligevel..

Er der nogen der har oplevet noget lignende hvor det alligevel er blevet til noget??

R

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Pia.

Hejsa, jeg er ny herinde..

Vi har prøvet på projekt baby siden maj måned, men der er ikke rigtigt sket noget endnu. (Vi har en datter på 2 år og 4 måneder)

Så i dag, hvor jeg ville være 3+4 hvis jeg var gravid, ( har en normal cyklus på 25 dage) tog jeg en test... og der var en ganske svag streg... Jeg blev jublende glad;o)... Men så desværre her til eftermiddag fik jeg pludselig meget mens-smerter, og da jeg gik på toilet var der brunt på toiletpapiret, så nu tror jeg desværre ikke den er der alligevel... Øv øv øv.. Det er godt nok ikke blevet til rigtig men endnu, men det gør det nok inden for de næste par timer..

Nå, men vi må bare prøve videre i næste måned.. Men man når virkelig og blive glad over den meget svage streg der så nok ikke er noget alligevel..

Er der nogen der har oplevet noget lignende hvor det alligevel er blevet til noget??

R

Tror nu sagtens du kan være gravid... hvis der var to streger er man jo gravid...

Så kan der ske det at den desværre går tabt meget tidligt eller at du bare er en af dem (har jeg selv prøvet) der plet bløder i starten hvor du normalt skulle have menstruation...

Jeg fingre for dig og håber det bedste...

Knus og velkommen til

PIA.

Anmeld

1. februar 2009

Mikkelmusen

Første graviditet, nej.

Men i denne oplevede jeg det du oplever. Det er ikke sikkert det er det samme i din situation, men man ved aldrig. Jeg var også skide nervøs pga det og tog ekstra tests i løbet af nogle dage og fik også en hos lægen. Jeg tog vist en 4 stk i alt
Og den var der stadig. Og det er den stadig. Jeg er 21+6 idag

Jeg håber for dig den er der.

Christina

Anmeld

1. februar 2009

SaNiNa

Tror stadig du er gravid... jeg plet bløde osse i starten af graviditetn og det vist meget normalt at der kan komme lidt og som du skrive var det brun det vil sige sig gammel blod og ikke frisk blod...

for den er der...

Og Velkommen til siden

Sanne

Anmeld

1. februar 2009

Pocha

Jeg håber virkelig I har ret..;o) Har ihvert falt ikke fået mens endnu.....!

Rikke

Anmeld

1. februar 2009

Mathilde

Hej Rikke

Velkommen til
Jeg tror da du er gravid.
Min teststreg var også meget svag og jeg troede ikke på der var noget, men den var god nok. Jeg blødte endda i starten...

Mathilde 16+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.