Gode råd søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja ENDELIG (!!) er manden min nået til den konklusion, at når jeg vejer 70 kg, kan vi starte PB .. Det er om 17,7 kg! Jeg brænder inderligt for at få børn, så nu skal de grimme overflødige kilo bare væk!! 

Så jeg søger gode råd om:

• motion/motivation generelt
  • Opskrifter på sund mad
  • Idéer til sund frokost/aftensmad

Endelig skriv, også hvis der er noget andet jeg ikke lige har nævnt!

Uh - glæder mig så meget til det bliver min tur!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

mortilflere

hvor høj er du ???

Sorry men jeg tænker hvorfor skal han bestemme hvad du vejer

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

hvor høj er du ???

Sorry men jeg tænker hvorfor skal han bestemme hvad du vejer

Jeg er 169 cm høj

Hihi, det skal ikke menes på den måde.. Det skal fungere som en motivation for mig, da jeg længe gerne ville i gang, men det har været svært

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ikke nogen??

Anmeld

11. oktober 2011

SjeBets

Et godt råd, lav ikke for store/mange ændringer på en gang, fordi så kan det være svært at holde ved,

jeg har selv smidt mig hvad der svarer til et lille menneske, jeg brugte www.madital.dk super side, og ellers skifte de fede ting ud med alternativer. aldrig være sulten, og finde en motions form man gider, fordi elles går man død i det.

Sund aftens mad, her tilføjer jeg bare en masse grønsager og spiser store mængder af det, men spiser ellers det som de andre også får, men tror nu generelt min madlavning er meget low fat.

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Et godt råd, lav ikke for store/mange ændringer på en gang, fordi så kan det være svært at holde ved,

jeg har selv smidt mig hvad der svarer til et lille menneske, jeg brugte www.madital.dk super side, og ellers skifte de fede ting ud med alternativer. aldrig være sulten, og finde en motions form man gider, fordi elles går man død i det.

Sund aftens mad, her tilføjer jeg bare en masse grønsager og spiser store mængder af det, men spiser ellers det som de andre også får, men tror nu generelt min madlavning er meget low fat.

Ja okay, jeg har en bruger på www.madlog.dk .. Det har bare været svært at holde kalorier, så det er derfor jeg søger nogle gode råd til hjælp med det og til at komme igang med at motionere. 

Anmeld

11. oktober 2011

AndreasMor84

lån evt bogen spis dig gravid og kogebøgerne spis maven flad og hold maven flad

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

AndreasMor2011 skriver:

lån evt bogen spis dig gravid og kogebøgerne spis maven flad og hold maven flad

Det kunne være en idé ja, tak

Anmeld

11. oktober 2011

LR85

Prøv a tag opskrifter fra diabetes foreningens hjemmeside. De er sunde og meget inspirerende, og du kan IKKE undgå a finde sunde retter.

og så anret på små tallerkner, det gør psykisk a man spiser mindre.

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Prøv a tag opskrifter fra diabetes foreningens hjemmeside. De er sunde og meget inspirerende, og du kan IKKE undgå a finde sunde retter.

og så anret på små tallerkner, det gør psykisk a man spiser mindre.

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.