Fik det på dvd denne gang :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Jelles

Hey

Tog ind til lille kbhér igår med min kusine... han kunne scanne mig via maven selv om jeg kun er 7+6... Alt var bare så flot og så hjertet blinke igen.....

Fik det brændt ned på en dvd, med både et par billeder og en lille film af hjertet der blinkede....

Ih det var dejligt .... Begynder tro på det efterhånden, glæder mig til i morgen, hvor jeg går ind i 3. måned.

weeee.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Madam Blå

Jelles skriver:

Hey

Tog ind til lille kbhér igår med min kusine... han kunne scanne mig via maven selv om jeg kun er 7+6... Alt var bare så flot og så hjertet blinke igen.....

Fik det brændt ned på en dvd, med både et par billeder og en lille film af hjertet der blinkede....

Ih det var dejligt .... Begynder tro på det efterhånden, glæder mig til i morgen, hvor jeg går ind i 3. måned.

weeee.....

Det er så stort at se det lille hjerte blinke Tillykke med det

Anmeld

11. oktober 2011

B&J

jaa det er slet ikke til at beskrive den følelse man har inden i når man ser den lille spirs hjerteblink

Anmeld

11. oktober 2011

Jelles

B&J skriver:

jaa det er slet ikke til at beskrive den følelse man har inden i når man ser den lille spirs hjerteblink

så det da jeg var 7+0 og var kun 7+5 igår, men havde bare lyst til tage ind og se det igen og få det på dvd... mine forældre bor langt væk, og ser dem sjælndent, så dejligt kunne sende dem lidt de kan følge med i.

Anmeld

11. oktober 2011

B&J

Jelles skriver:

så det da jeg var 7+0 og var kun 7+5 igår, men havde bare lyst til tage ind og se det igen og få det på dvd... mine forældre bor langt væk, og ser dem sjælndent, så dejligt kunne sende dem lidt de kan følge med i.

ej jaaa sikke en dejlig gave at kunne sende til dine forælder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.