Navlepiercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

1000 tak for hjælpen

Velbekomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

Velbekomme

Ved du om det er en mand eller kvinde som gør det?

Anmeld

11. oktober 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Ved du om det er en mand eller kvinde som gør det?

jeg ved ikke lige hvem han har ansat dernede. han har jo nogle der arbejder for ham, men jeg har ikke været der i længe. har ikke fået lavet piercinger i mange år...  men ejeren hedder jack og er veldig flink og dygtig... så du kan altid tage derned og få en snak og lige se dig om og så kan du altid ringe og bestille en tid eller bestille tiden mens du er dernede. så får du jo også et indblik i hvordan de arbejder dernede... det er et fint sted...

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

jeg ved ikke lige hvem han har ansat dernede. han har jo nogle der arbejder for ham, men jeg har ikke været der i længe. har ikke fået lavet piercinger i mange år...  men ejeren hedder jack og er veldig flink og dygtig... så du kan altid tage derned og få en snak og lige se dig om og så kan du altid ringe og bestille en tid eller bestille tiden mens du er dernede. så får du jo også et indblik i hvordan de arbejder dernede... det er et fint sted...

1000 tak du har hjulpet

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

hvis du skal have det lavet ordenligt uden at der går betændelse i så vil jeg anbefale dig at gå til en ordenlig piercer.. syntes den der taxa virker MEGET skummel...!! og jeg har også hørt at han laver på mindreårige derinde.. ikke særlig godt..

jeg vil anbefale Gorlubb piercing der ligger på gasværksvej en sidegade til vesterbrogade. der er der 110% styr på sagerne og der er gode forhold hvor der er 100% sterilt og så har de endda en hjemmeside der er til at overskue...

www.gorlubb.dk

og det koster 350... 

Jeg kan også godt lide prisen, for jeg har hørt at det normalt koster de 500 kr? Hvorfor er det billigere der, ved du?

Anmeld

11. oktober 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg kan også godt lide prisen, for jeg har hørt at det normalt koster de 500 kr? Hvorfor er det billigere der, ved du?

det ved jeg ikke.. han tjener vel godt nok til at kunne gøre det så billigt... han har et stort udvalg af piercinger, og han har rygende travlt.. så det har måske noget med det at gøre...

uprofessionelle piercere eller piercere i mindre byer og forstader bliver jo nødt til at tage ekstra for at få deres buisness til at løbe rundt...

lidt ligesom netto og irma...

der er gorlubb bare irma kvalitet til nettopriser... 

hvor taxa er aldi kvalitet til irmapriser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.