Blærebetændelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Nanna R.R

Kære piger. Har simpelthen bare lige brug for lidt medlidenhed. Dette er faktisk mit første indlæg som ikke anonym herinde. Men først til de glade nyheder: Jeg er gravid er i dag 6+5, så det er jo bare fantastisk!

Men nu til det mindre fantastiske. Jeg har simpelthen trukket en gedigen blærebetændelse i graviditets-gene puljen - wuhuu, eller...

Jeg sidder her i min seng og kan INTET foretage mig. Jeg har først tid hos lægen onsdag, og jeg har drukket fire liter vand allerede, men det bliver bare værre og værre, og nu bløder det også, når jeg tisser Det er simpelthen næsten ikke til at være til for! Jeg løber i pendulfart mellem sengen og toilettet, og jeg kan ikke engang samle mig om at læse en bog - øv øv øv

Min søde kæreste tager tranebærjuice med hjem til mig, men han kommer først sent fra arbejde i dag, og jeg kan ikke selv gå nogen steder. Min kæreste er bare SÅ sød. Han foreslog, at vi bestiller sushi i aften (har cravet sushi i en uge nu), selvom budgettet er lidt stramt lige for tiden - han er bare det skønneste væsen - delt førsteplads med spiren i maven selvfølgelig

Ville egentlig ikke så meget med dette indlæg - udover at høste lidt medlidenhed, men i fald nogen af jer skulle ligge inde med lidt husråd mod blærebetændelse, vil jeg da tage imod med kyshånd

Pyhh, hvor har jeg ondt af mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

babymus77

Sender masser af melidenhed!!! Jeg ville ringe til vagtlæge eller egen læge i morgen!! Det gør så NAS at ha blærebetændelse !! Få noget mod det hurtigt!!!! Bedste råd!!! Læge!! Vand, tranebær' tror ikk dit ka forsvinde når det allerede er sådan der uden en gang medicin;-)) go bedring!! Kram

Anmeld

11. oktober 2011

1000Ben

Nanna R.R skriver:

Kære piger. Har simpelthen bare lige brug for lidt medlidenhed. Dette er faktisk mit første indlæg som ikke anonym herinde. Men først til de glade nyheder: Jeg er gravid er i dag 6+5, så det er jo bare fantastisk!

Men nu til det mindre fantastiske. Jeg har simpelthen trukket en gedigen blærebetændelse i graviditets-gene puljen - wuhuu, eller...

Jeg sidder her i min seng og kan INTET foretage mig. Jeg har først tid hos lægen onsdag, og jeg har drukket fire liter vand allerede, men det bliver bare værre og værre, og nu bløder det også, når jeg tisser Det er simpelthen næsten ikke til at være til for! Jeg løber i pendulfart mellem sengen og toilettet, og jeg kan ikke engang samle mig om at læse en bog - øv øv øv

Min søde kæreste tager tranebærjuice med hjem til mig, men han kommer først sent fra arbejde i dag, og jeg kan ikke selv gå nogen steder. Min kæreste er bare SÅ sød. Han foreslog, at vi bestiller sushi i aften (har cravet sushi i en uge nu), selvom budgettet er lidt stramt lige for tiden - han er bare det skønneste væsen - delt førsteplads med spiren i maven selvfølgelig

Ville egentlig ikke så meget med dette indlæg - udover at høste lidt medlidenhed, men i fald nogen af jer skulle ligge inde med lidt husråd mod blærebetændelse, vil jeg da tage imod med kyshånd

Du skal ringe op til din læge med det samme og sige at du ikke kan vente, man skal ikke have blærebetændelse når man er gravid uden at få det stoppet. Det kan ikke være rigtigt at lægen vil lade dig gå helt til onsdag.. Det skulle lige være mig han gjorde det mod.... Det tager ham 2 sek at udskrive noget pencillin (staves) til dig..... og få ham lige til at tjekke det blod også...

Skynd dig og forresten 100000 gange tillykke med din graviditet. 

Knus

1000Ben

Anmeld

11. oktober 2011

prik

Nanna R.R skriver:

han lyder bar til a være super sød  ! dog må du ikke spise rå fisk når du er gravid.. da det kan skade barnet.. :/ jeg har selv lyst til sushi konstant.. men har en kæreste der bestemt ikke vil høre tale om jeg spiser det.. :/ men jeg spurgte self lægen om det virkelig kunne passe at jeg ikke måtte spise sushi når jeg var gravid.. og fik afvide at det måtte jeg faktisk ikke.. og at rød kød og så videre ikke er en del a min kost indtil jeg har født :/ rigtigt træls når jeg nu ikke sys der er noget bedre end en kæmpe bøf der er rød :/ men jeg har også selv trukket den heldige at ha blærebetændelse jeg er dog 9+1 henne nu og det er uudholdeligt og rende og tisse hele tiden :/

Anmeld

11. oktober 2011

sofiell89

dog må du ikke spise rå fisk når du er gravid.. da det kan skade barnet.. :/ jeg har selv lyst til sushi konstant.. men har en kæreste der bestemt ikke vil høre tale om jeg spiser det.. :/ men jeg spurgte self lægen om det virkelig kunne passe at jeg ikke måtte spise sushi når jeg var gravid.. og fik afvide at det måtte jeg faktisk ikke..

Jeg fik at vide af min læge jeg godt måtte spise sushi i begrænset mængde.. Fordi at det har været nedfrosset i en vis tid osv (hvis man køber de pakker i føtex osv.) Så det har jeg da bestemt gjort i lørdags, efter at have haft lyst til det i 14 dage.. Om det er rigtigt eller forkert ved jeg ikke, men der står også på en anden hjemmeside, tror det er altomborn.dk at man godt må hvis det har været nedfrosset osv. Og det er en "ekspert" der har svaret på alle mulige underlige spørgsmål som brugerne stiller.. fandt lige linket her...  http://altomboern.dk/sushi-under-graviditeten

Så jeg gør det altså, hvis det er det jeg har lyst til.. Bare ikke hver dag.. Og så meget af det friske fisk spiser jeg heller ikke i sushi, er mere til rullerne med tun eller asparges

Sov godt derude.
Hilsen Sofie

Anmeld

11. oktober 2011

Nanna R.R

Ihh, hvor er I søde alle sammen Tusind tak for jeres svar.

Med hensyn til det med lægen, så skal det lige nævnes, at jeg befinder mig i udlandet, og systemet her er lidt noget andet. Jeg har ikke nogen personlig læge, da sygesikring her er privat. Jeg har derfor fået kontakt til den læge, det kunne tage mig hurtigst. I morges, da jeg bestilte tid, var det ikke så slemt som nu, så da troede jeg sagtens, jeg kunne vente. Får det slået sammen med første lægebesøg nemlig. Det er blevet lidt bedre, siden jeg skrev indlægget, men nu er jeg også oppe på fem liter vand på en dag - pyhh Men hvis det ikke er blevet væsentligt bedre i morgen, må jeg en tur på sygehuset.

Med hensyn til sushi, så har det været frosset ned, og jeg spiser det meget sjældent, så jeg tillader mig at spise det i dag

Tusind tak til jer alle for svar

Anmeld

12. oktober 2011

prik

sofiell89 skriver:

Jeg fik at vide af min læge jeg godt måtte spise sushi i begrænset mængde.. Fordi at det har været nedfrosset i en vis tid osv (hvis man køber de pakker i føtex osv.) Så det har jeg da bestemt gjort i lørdags, efter at have haft lyst til det i 14 dage.. Om det er rigtigt eller forkert ved jeg ikke, men der står også på en anden hjemmeside, tror det er altomborn.dk at man godt må hvis det har været nedfrosset osv. Og det er en "ekspert" der har svaret på alle mulige underlige spørgsmål som brugerne stiller.. fandt lige linket her...  http://altomboern.dk/sushi-under-graviditeten

Så jeg gør det altså, hvis det er det jeg har lyst til.. Bare ikke hver dag.. Og så meget af det friske fisk spiser jeg heller ikke i sushi, er mere til rullerne med tun eller asparges

Sov godt derude.
Hilsen Sofie

jeg har dog os spist sushi igår da jeg fik afvide alle steder fra at det sker der ikke noget ved da det ikke er farligt men min læge siger nej men så længe jeg ikke gør det hver dag er det vel os fint nok jeg sys os du skal spise det hvis du har lyst det var slet slet ikke sådan ment jeg må heller ikke spise lakrids for min læge men jeg spiser det nu os engang imellem der er så mange ting man ikke må som man hører alle steder og fra forskellige folk så jeg føler mig bare frem men håber det var go sushi det jeg fik var ihvertfald nice jeg kan nu bedst lige dem hvor det bare er ris også laks

men håber da din lille spirer har det godt

godnat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.