Kære piger. Har simpelthen bare lige brug for lidt medlidenhed. Dette er faktisk mit første indlæg som ikke anonym herinde. Men først til de glade nyheder: Jeg er gravid
er i dag 6+5, så det er jo bare fantastisk!
Men nu til det mindre fantastiske. Jeg har simpelthen trukket en gedigen blærebetændelse i graviditets-gene puljen - wuhuu, eller... 
Jeg sidder her i min seng og kan INTET foretage mig. Jeg har først tid hos lægen onsdag, og jeg har drukket fire liter vand allerede, men det bliver bare værre og værre, og nu bløder det også, når jeg tisser
Det er simpelthen næsten ikke til at være til for! Jeg løber i pendulfart mellem sengen og toilettet, og jeg kan ikke engang samle mig om at læse en bog - øv øv øv 
Min søde kæreste tager tranebærjuice med hjem til mig, men han kommer først sent fra arbejde i dag, og jeg kan ikke selv gå nogen steder. Min kæreste er bare SÅ sød. Han foreslog, at vi bestiller sushi i aften (har cravet sushi i en uge nu), selvom budgettet er lidt stramt lige for tiden - han er bare det skønneste væsen - delt førsteplads med spiren i maven selvfølgelig 
Ville egentlig ikke så meget med dette indlæg - udover at høste lidt medlidenhed, men i fald nogen af jer skulle ligge inde med lidt husråd mod blærebetændelse, vil jeg da tage imod med kyshånd 
Pyhh, hvor har jeg ondt af mig selv
Anmeld