arghh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

hilma

må lige lufte ud og til jer der kender til det, stik mig lige et par gode råd

Mit kære lille barn på 6 mdr, begyndte for 1 måned siden at få sine første tænder, som så er hjørnetænder. Det har været en grufuld måned, hvor intet har hjulpet og hvor den stakkels lille dreng har grædt og sovet så forfærdelig dårligt, for ikke at nævne feber, ekstremt meget savl og yes blød mave. Det hele lod til at blive lidt bedre, liiiige indtil i fredags hvor han virkelig gav udtryk for at noget gjorde ufattelig ondt. Jeg har vitterlig aldrig hørt min kære lille dreng skrige så meget som han gjorde. Det endte simptelthen med at han begyndte at hyperventilere. Jeg fik ham til syvende sidst til at sove. Han vågnede dog efter en time, hvor vi heldigvis var kommet hjem igen. Dagen efter mærker jeg ham i undermunden, for derefter at konstatere at DADADAAAAA hjørnetænderne er på vej i undermunden. Min kære dreng har det bare så skidt. Ringede til lægen i morges for at høre om jeg kunne få noget til ham og det ku jeg så ikke. Min søn er langt om længe faldet i søvn og sover nu på første time. Kære i andre mødre der har oplevet det, please sig at jeg har endnu en ting jeg ikke har prøvet? 

Jeg har prøvet det her:

Gummedråber

Aftamed

Panodiler til børn

Gulerødder

Agurker

Ja, jeg kan fortsætte. Har endda givet ham Panodil, gummedråber og Aftamed samtidig, og virkningen varede i 30 min. 

- HS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Agurker der har været i fryseren, han kan sutte på

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

10. oktober 2011

hilma

numsefisk skriver:

Agurker der har været i fryseren, han kan sutte på

har jeg prøvet, og det virkede hellere ikke 

Anmeld

10. oktober 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
hilma skriver:

har jeg prøvet, og det virkede hellere ikke 

For pokker da også..

Tro virkelig du har trukket det korte strå hva tænder angår!

Håber ellers i har det godt

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

11. oktober 2011

hilma

numsefisk skriver:

For pokker da også..

Tro virkelig du har trukket det korte strå hva tænder angår!

Håber ellers i har det godt

hehe ja, min mor fortalte at min søster startede på samme måde og var på samme måde vi har det super(udover tænderne). Håber også i har det godt

Anmeld

11. oktober 2011

Nettemor

kan ikke forstå din læge bare afviser dig på den måde.

her fik vi dolodent til at smøre på tænderne. det er noget man skal have på recept men jeg ringede bare til lægen og sagde at han havde ondt for tænder og at jeg gerne ville om han kunne få dolodent. og det virker!!! bruger det selv når min visdomstand vokser og driller. det smager ikke videre godt men efter få min gør det ikke ondt længere...prøv om du kan få det..

Anmeld

11. oktober 2011

morethanperfect

hilma skriver:

må lige lufte ud og til jer der kender til det, stik mig lige et par gode råd

Mit kære lille barn på 6 mdr, begyndte for 1 måned siden at få sine første tænder, som så er hjørnetænder. Det har været en grufuld måned, hvor intet har hjulpet og hvor den stakkels lille dreng har grædt og sovet så forfærdelig dårligt, for ikke at nævne feber, ekstremt meget savl og yes blød mave. Det hele lod til at blive lidt bedre, liiiige indtil i fredags hvor han virkelig gav udtryk for at noget gjorde ufattelig ondt. Jeg har vitterlig aldrig hørt min kære lille dreng skrige så meget som han gjorde. Det endte simptelthen med at han begyndte at hyperventilere. Jeg fik ham til syvende sidst til at sove. Han vågnede dog efter en time, hvor vi heldigvis var kommet hjem igen. Dagen efter mærker jeg ham i undermunden, for derefter at konstatere at DADADAAAAA hjørnetænderne er på vej i undermunden. Min kære dreng har det bare så skidt. Ringede til lægen i morges for at høre om jeg kunne få noget til ham og det ku jeg så ikke. Min søn er langt om længe faldet i søvn og sover nu på første time. Kære i andre mødre der har oplevet det, please sig at jeg har endnu en ting jeg ikke har prøvet? 

Jeg har prøvet det her:

Gummedråber

Aftamed

Panodiler til børn

Gulerødder

Agurker

Ja, jeg kan fortsætte. Har endda givet ham Panodil, gummedråber og Aftamed samtidig, og virkningen varede i 30 min. 

- HS

Årha det lyder hårdt . Præcis som her, og der var enda fortænderne ...

Vi kunne intet gøre , vi måtte være tålmodige , for der er intet andet at stille op . Desværre !

Håber snart det går over ! 

Anmeld

13. oktober 2011

hilma

morethanperfect skriver:

Årha det lyder hårdt . Præcis som her, og der var enda fortænderne ...

Vi kunne intet gøre , vi måtte være tålmodige , for der er intet andet at stille op . Desværre !

Håber snart det går over ! 

åhhh føler med jer og god bedring til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.