må lige lufte ud og til jer der kender til det, stik mig lige et par gode råd
Mit kære lille barn på 6 mdr, begyndte for 1 måned siden at få sine første tænder, som så er hjørnetænder. Det har været en grufuld måned, hvor intet har hjulpet og hvor den stakkels lille dreng har grædt og sovet så forfærdelig dårligt, for ikke at nævne feber, ekstremt meget savl og yes blød mave. Det hele lod til at blive lidt bedre, liiiige indtil i fredags hvor han virkelig gav udtryk for at noget gjorde ufattelig ondt. Jeg har vitterlig aldrig hørt min kære lille dreng skrige så meget som han gjorde. Det endte simptelthen med at han begyndte at hyperventilere. Jeg fik ham til syvende sidst til at sove. Han vågnede dog efter en time, hvor vi heldigvis var kommet hjem igen. Dagen efter mærker jeg ham i undermunden, for derefter at konstatere at DADADAAAAA hjørnetænderne er på vej i undermunden. Min kære dreng har det bare så skidt. Ringede til lægen i morges for at høre om jeg kunne få noget til ham og det ku jeg så ikke. Min søn er langt om længe faldet i søvn og sover nu på første time. Kære i andre mødre der har oplevet det, please sig at jeg har endnu en ting jeg ikke har prøvet?
Jeg har prøvet det her:
Gummedråber
Aftamed
Panodiler til børn
Gulerødder
Agurker
Ja, jeg kan fortsætte. Har endda givet ham Panodil, gummedråber og Aftamed samtidig, og virkningen varede i 30 min.
- HS
Anmeld