5 uger tilbage, hvordan kvæler jeg min utålmodighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Ja, det synes jeg godt nok også.. Tror det er fordi nu er man så tæt på - og så alligevel ikke. Lige som når man skal tisse, og så ser man toilettet, så skal man jo VIRKELIG tisse Kender du det?

Håber du finder noget at fordrive tiden med! Ellers skal du være velkommen til at skrive Også hvis du finder noget vildt godt at få tiden til at gå med - så kan jeg få noget inspiration

Ja det er forfærdeligt :p .. skal jeg nok! ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Drømme

Anonym skriver:

Oh takker!! det var en fed idé med de julekort, det får jeg nok ikke rigtig tid til når den bette kommer, og det kan man slappe af og gøre.. tak for dit svar!! 

Så lidt

Går selv og er utålmodig på trods af jeg kun er halvvejs xD

Men tænkt kreativt - fin evt inspiration i den kreative afdeling herinde

Hvis du har en symaskine - eller kender en, du kan låne en af - kan du jo evt. også lave forskellige ting, som for eksempel små poser til diverse ting - man skal nok kunne bruge dem..

Ellers så er der jo også mulighed for at lave forskellige ting med perler - armbånd, halskæder osv. Det er ikke det vildt store der skal købes ind for at kunne lave det - panduro sælger også nogle, der bare skal samles - og så er det jo noget man kan sidde stille og roligt med i sofaen eller lignende.. Samtidig kan de jo også være gode gave ideer - og hvem kan ikke lide en billig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.