endnu en juletråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor mange af jer skal holde jul sammen med Exen

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

943 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

muzen

hvor mange af jer skal holde jul sammen med Exen for børnenes skyld.

og hvordan har det været. jeg har lige indviteret min EkS til at fejer jul sammen med min familie.
og gør det kun for min søns skyld, men er mega spænd på hvordan det bliver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

LauraLW

Det har jeg svaret ja til, for vi har netop besluttet at vi holder jul sammen. - Er meget spændt på hvordan det kommer til at gå.

Anmeld

10. oktober 2011

LauraLW

LauraLW skriver:

Det har jeg svaret ja til, for vi har netop besluttet at vi holder jul sammen. - Er meget spændt på hvordan det kommer til at gå.

Og vil tilføje at vi gør det IKKE for barnets skyld! Det er vores alles ønske at vi kan sådan noget sammen, og vi vil gerne. Tror det er vigtigt at man gør det helhjertet, ellers tror jeg børnene kan mærke det - og så er det måske smartere at lade være :-)

Anmeld

11. oktober 2011

Alba

muzen skriver:

og hvordan har det været. jeg har lige indviteret min EkS til at fejer jul sammen med min familie.

Jeg har ikke prøvet din situation, men har selv skilte forældre og på trods af min mor har en ny mand så inviterer mine forældre hinanden og der er ingen sure miner eller problemer (hvilket der ellers er nok af i dagligdagne imellem dem) De gør det også nu hvor jeg er voksen, for min skyld, og det betyder meget at ens forældre på sådan en dag vil lægge had, tårer og brok til side.

Ved godt du ikke spurgte til lige dette men ville lige give det med.

Anmeld

11. oktober 2011

SussieThyssen

muzen skriver:

Nej...desværre ikke.
Han er nemlig død.
Men indtil han gjorde det, så holdt vi jul sammen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. oktober 2011

Tullemor82

Måske

Han er i hvert fald inviteret det er mig der har vores søn i år, og min familie kommer og holder jul hos mig, alle kommer godt ud af det med hinanden og han bliver som regel inviteret og er med til en del ting

Det fungerer ikke helt på samme måde den anden vej, men sådan er det jo, hans mor er ikke så vild med mig

Anmeld

24. oktober 2011

henh01

Nope.. Vi kan ikke med hinandens familer og med den fortid vi har må jeg indrømme at han er den sidste jeg har lyst til at være sammen med sådan en hyggelig dag Men det er hårdt at undvære ens elskede barn lige netop på den dag.

Anmeld

24. oktober 2011

-Sigrid-

Mine forældre er villige til at holde jul sammen, men det har ikke lige passet endnu

Men fødselsdage osv holder de sammen, og min mors bror har intiveret min far til sin 50 års 

Anmeld

24. oktober 2011

LinLin

Det er i år Davids 5. jul som delebarn og vi har ikke holdt det sammen nogen af gangene! Vi er ikke uvenner eller noget, men har heller ikke lyst til at holde det sammen... VI holder heller ikke fødselsdag for ham sammen.

Men jeg skal have ham i år! WUHU!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.