Hjælp! Ondt nederst i maven og i lænden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Filippa & Liva

Madam Blå skriver:

Uh, det kan jeg godt forstå! Det er jo lige op over Håber snart der sker noget. Men det lyder det da til, når dine plukkeveer gør ondt? Er det ikke et tegn? 

Jeg synes ikke rigtig, at jeg mærker noget til dem. Heldigvis Det slipper jeg i det mindste for

Jamen det håber jeg jo på.

men jeg må bare vente og se hvad der sker ...

dejligt bliver det ihvertfald og skønt at kunne se en ende på det hele!

Ved du hvornår du bliver sat i gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Madam Blå

Taniakb skriver:

Hehe .. jeg fortalte også pænt Per at hvis nogen havde fortalt mig at veer var ligesom mens smerter INDEN jeg blev gravid, så var jeg nok ikke stoppet med p pillerne .. hihi ..

Jeg tror den så småt begynder på noget, men det betyder jo ikke at det sker inden for et par dage..

er der ellers noget nyt i det hele ?

Hehe

Nej, der sker nok intet de næste par uger. Vil rigtig gerne føde helt af mig selv i uge 38. Skal jo sættes igang, pga min bækkenløsning. Men vil så gerne føde af mig selv Så man kunne håbe på, at det her var lige så stille optræk til noget

Anmeld

10. oktober 2011

Madam Blå

BigBabyWish skriver:

Jamen det håber jeg jo på.

men jeg må bare vente og se hvad der sker ...

dejligt bliver det ihvertfald og skønt at kunne se en ende på det hele!

Ved du hvornår du bliver sat i gang?

Åh det må være svært bare at vente på at få rigtig ondt! Håber snart det sker

Ja, det er dejligt, når man kan se en ende på det. Det er så hårdt at gå og have så ondt hele tiden Føler virkelig med dig også!

Nej, jeg har ikke fået en dato endnu. Menskal ind på svangeambulatoriet onsdag den 19. Og der får jeg så en dato Må blive sat i gang fra 37+0 men vil gerne vente til 38+?? Så er hun lidt større og lidt mere klar til at komme ud til os

Anmeld

10. oktober 2011

Filippa & Liva

Madam Blå skriver:

Åh det må være svært bare at vente på at få rigtig ondt! Håber snart det sker

Ja, det er dejligt, når man kan se en ende på det. Det er så hårdt at gå og have så ondt hele tiden Føler virkelig med dig også!

Nej, jeg har ikke fået en dato endnu. Menskal ind på svangeambulatoriet onsdag den 19. Og der får jeg så en dato Må blive sat i gang fra 37+0 men vil gerne vente til 38+?? Så er hun lidt større og lidt mere klar til at komme ud til os

uuh, det bliver spændende !

bliver sgu dejligt at få vores guld i armene ...

Anmeld

10. oktober 2011

Madam Blå

BigBabyWish skriver:

uuh, det bliver spændende !

bliver sgu dejligt at få vores guld i armene ...

Ja, det bliver så spændende. Nøj hvor jeg glæder mig

Håber snart der sker mere hos dig!

Anmeld

11. oktober 2011

Taniakb

Madam Blå skriver:

Hehe

Nej, der sker nok intet de næste par uger. Vil rigtig gerne føde helt af mig selv i uge 38. Skal jo sættes igang, pga min bækkenløsning. Men vil så gerne føde af mig selv Så man kunne håbe på, at det her var lige så stille optræk til noget

Ja hvis det er det, så skal du ikke igennem så meget når du skal sættes igang. Så vi

Anmeld

11. oktober 2011

Madam Blå

Taniakb skriver:

Ja hvis det er det, så skal du ikke igennem så meget når du skal sættes igang. Så vi

Hehe - mange tak! Kunne være så dejligt, hvis der lige så stille skete noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.