.Hej tøzer... og godaften :-)..Jeg er 5+1 idag og er har bestilt tid til 1. lægebesøg d. 20/10 for at få det 100% bekræftet og for at få gyn. og vandrejournal.
Men er der nogle der har oplevet ifølge af deres graviditet sådan lidt paranoia? Har aldrig "lidt" af dette og aner ikke hvad der sker med min krop lige nu. Når jeg fx. er ude og gå med vores 2 hunde så hvis der lige går en mand (går en tur ved en sø hvor vi bor) og hvis han lige går, så får jeg de underligste tanker som fx. "hvis han nu tager fat i mig og drukner mig i søen!?" eller her i lørdags i toget fra en fødselsdag sad der en gammel skummel mand og stirrede på mig og da vi rejste os op for at stige af, rejste han sig også og gik op ad mig, forstås ret, han var hele tiden i nærheden af mig. Eller bare hvis der er en mand som sidder bag mig så får jeg de mærkeligste tanker om at de vil gøre mig noget eller har noget på sig... aner ikke hvad der sker med mig :/ og det er kun kommet efter jeg er blevet gravid..
Nogle der har erfaringer med dette? så jeg ikke er helt unormal og alene.. Føler mig helt underlig, og om det ikke snart går væk, da jeg ikke bryder mig om de tanker. Men det er ikke HELE tiden, sker mest hvis jeg er alene eller om aftenen...
Og så et andet spørgsmål, - ikke fordi jeg har blødt eller har voldsomme smerter hvor stor chance er der så for en GUL? Er nervøs og bange om at bebse sidder et forkert sted. Vi glæder os så meget og har allerede en lille bule på maven
<3 selvom jeg kun er 5+1, det er helt vildt skønt.. (1. gangs gravid) håber der nogle skønne kvinder som kan hjælpe en fortvivlet ung dame ;-)
Anmeld