Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2008

birgittemarie

Ok, så er vi ved at være klar til næste autostol her, så hvad skal vi mon vælge? Hvad har I andre anskaffet jer?
Kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2008

Rasmine

Rasmus har arvet Mille's, som så har fået en ny. Men ellers havde jeg set mig varm på en Rømer...ét eller andet, kan ikke huske modellen.

Anmeld

1. marts 2008

birgittemarie

Tak :)

Anmeld

1. marts 2008

Sille

har ik noget at sige..vil blot sige: fedt billede birgittemarie.. super humor..:))

Anmeld

1. marts 2008

Astrid P

Vi har en låner fra Smillas kusine... Jeg tror den duer indtil hun vejer 13 kilo eller noget i den stil. Så der er vist lidt tid at løbe på endnu.

Anmeld

1. marts 2008

Loggidut

hmmm...hvad end du gør...så læs selv om reglerne...har fundet ud af du slet ikke kan stole på butikkerne...de vil sælge dig noget...ikke hjælpe dig...:'(

Anmeld

1. marts 2008

birgittemarie

Sille skriver:

har ik noget at sige..vil blot sige: fedt billede birgittemarie.. super humor..:))

Hi hi tak Sille :) Og rigtig dejligt billede af dig og Freja...

Anmeld

1. marts 2008

birgittemarie

Tak Loggi og Astrid. Har lige været en googler rundt og kigget på test's osv. De fem bedste skulle være: Kiddy Infinity Pro, Maxi Cosi Priorifix, Chicco Key1 Isofix, Römer Duo Plus, samt HTS BeSafe iZi Comfort X1 Isofix Men dyre er de... Kh Birgitte

Anmeld

1. marts 2008

Muffinmus

En Rømer King plus. Lækker stol:)
Han fik siddet i den for første gang sidsste weekend, men nu er han jo også de 8 mdr. Han kan godt lide den.)

Anmeld

1. marts 2008

Lene76

Vi har osse en Römer king ts plus... lækker lækker stol. men jeg venter lige en lille mdr før han blir sat i den endnu. men go stol.:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.