What are you dooing tooday....????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. februar 2009

Heidi.

Herhejmme skal der ikke ske det helt vilde.. Rasmus er lige kørt ind til sine forældre, og han har taget Frederikke med. Han skulle kigge på noget internet de har fået.-
Phillipa leger rigtig godt med sine dukker ligenu, og ja jeg sidder jo her Senere skal vi lige forbi min mor, og så skal vi selvfølgelig se bronchekampen..
Vi spiser pizza og salat til aften i dag.. Det er nu meget hyggeligt..

Og så sner detDet kunne da være meget hyggeligt hvis det sne blev liggende... Lige bortset fra at jeg skal starte i skole i morgen, og derfor skal kører frem og tilbage...

Hvad med jer.. Hvad skal i lave i dag??

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Munder

Lyder superhyggeligt

Vi har lige været ned og fodre ænder i snevejret, og samlet en kage der nu bager lystigt i ovnen. Den skal vi hygge med til håndbolden i eftermiddag, så er der da et lille håb om, at jeg kan få set lidt bold uden forstyrrelser fra Andrea.

I aften står den på rejemad og tarteletter, så det er dejlig nemt.

Rigtig god søndag til jer alle ;-)

Anmeld

1. februar 2009

Heidi.

Rejemad..uhmmmm Bare ærgeligt jeg er den eneste der spiser rejer her i huset...

kunne være jeg også skulle bage en kage...!!!

Anmeld

1. februar 2009

g.seerup

her fået ordnet en masse små projekter mens Kristoffer har sovet (sov 4 timer, fik noget at spise, og sov så igen...en nem dreng) og Mathilde har hjulpet lidt til eller leget. Så har vi haft besøg af en fra min gamle mødregruppe og hendes dreng...nu prøver vi at undgå håndboldkampen i fjernsynet...det er ikke lige os
Knus

Anmeld

1. februar 2009

Doktor Doolittle

Her har vi storhygget hele dagen

I morges legede vi hule inde i sengen. Jeg læste så en times tid korrektur på et projekt, Michael har skrevet, imens han byggede Zoologisk have med drengene

Da vi havde spist frokost og William havde sovet lur, tog vi over til een af Theodors venner. 4 drenge fra klassen og deres mindre søskende plus forældre var samlet dér for at vi alle skulle arrangere drengenes fødselsdag, som vi holder fælles. Vi fandt på en masse gode ideer, så det skal nok blive en dejlig dag for dem alle

Her til aften har vi bare hygget rundt, spist drengenes livret (spaghetti med kødsovs ), læst 2-3-4 godnathistorier, sunget og grinet, og nu sover de to mindste guldklumper

SKØN dag.

Tina

Anmeld

1. februar 2009

Heidimed lea

vi har knoklet herhjemme idag, jeg skal holde tøse brunch for 7 piger imorgeen så har haft travlt med at gøre klar. nåede også lige træningscenteret. skal have tabt de sidste 3 kg så får jeg nyt undertøj af manden hihi. (har tabt 15kg nu siden sep.)

ellers har vi også nået og hygge med vores skønne unger.
Heidi

Anmeld

2. februar 2009

Munder

Hej Heidi

Hvor flot med de 15 kilo, kan du ikke lige sende lidt motivation denne vej

Dorte

Anmeld

2. februar 2009

Doktor Doolittle

Heidimed lea skriver:

vi har knoklet herhjemme idag, jeg skal holde tøse brunch for 7 piger imorgeen så har haft travlt med at gøre klar. nåede også lige træningscenteret. skal have tabt de sidste 3 kg så får jeg nyt undertøj af manden hihi. (har tabt 15kg nu siden sep.)

ellers har vi også nået og hygge med vores skønne unger.
Heidi

WAUVVVVV Heidi 15 kg!!! Jeg er imponeret!!! Du ser sgi´ også rigtig godt ud <3
fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.