lige et glædes indlæg ovenpå mit øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

CmarianN

Nu da der var fuld af surstråling i mit sidste indlæg, ville jeg ikke lige samme tid skrive en så glædelig ting, som det var, da Thomas i går mærkede Junior for første gang  En lille Kong FU "Panda"  Det var faktisk det hårdeste spark jeg har mærket hid til......

IIIIH DET DEEEJLIGT !!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

TbCp

Det er så dejligt når de også begynder at kunne være med!

Anmeld

10. oktober 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Det er så dejligt når de også begynder at kunne være med!

Det må man sige JA til  Ikke mindst for ham.... Han har længe ventet på det 

Anmeld

11. oktober 2011

Møn-Mor

Hvor er det dejligt med noget positivt for dig i en ellers lidt træls tid .

Min kæreste lå også forleden med hovedet på min mave og både så, følte og hørte baby rumstere derinde i maven  - det bliver bare så meget mere virkeligt for dem når de kan følge med på den måde.

/Winnie

Anmeld

11. oktober 2011

-Sigrid-

Ej hvor dejligt, det er da et kæmpe højdepunkt! 

Anmeld

11. oktober 2011

Nitz - <3 David

Hvor skønt.. Det er så dejligt når farmand kan følge med..

Her har farmand kun mærket baby en gang.. for små 2 ugers tid siden.. Af en eller anden grund så tror jeg den lille fyr man fornemme når jeg siger at NU skal han mærke.. Så bliver der stille igen.. Også selvom han har været meget aktiv..
Han må være lidt genert..
Men han har set maven hoppe flere gange... Når vi ligger på sofaen om aftenen, og jeg smider tæppet, eller rykker op i trøjen, så ved han godt at det er fordi der er aktivitet.. og han griner hver gang fordi det ser lidt sjovt ud ;P

Anmeld

11. oktober 2011

CmarianN

Møn-Mor skriver:

Hvor er det dejligt med noget positivt for dig i en ellers lidt træls tid .

Min kæreste lå også forleden med hovedet på min mave og både så, følte og hørte baby rumstere derinde i maven  - det bliver bare så meget mere virkeligt for dem når de kan følge med på den måde.

/Winnie

Ja det var også det Thomas sagde  Men han syntes nu stadig det er lidt mærkeligt og surreliatisk at det er et lille menneske  Men det synes jeg nu egentlig også 

Anmeld

11. oktober 2011

CmarianN

-Sigrid- skriver:

Ej hvor dejligt, det er da et kæmpe højdepunkt! 

Mucho 

Anmeld

11. oktober 2011

CmarianN

Nitz - 26+ skriver:

Hvor skønt.. Det er så dejligt når farmand kan følge med..

Her har farmand kun mærket baby en gang.. for små 2 ugers tid siden.. Af en eller anden grund så tror jeg den lille fyr man fornemme når jeg siger at NU skal han mærke.. Så bliver der stille igen.. Også selvom han har været meget aktiv..
Han må være lidt genert..
Men han har set maven hoppe flere gange... Når vi ligger på sofaen om aftenen, og jeg smider tæppet, eller rykker op i trøjen, så ved han godt at det er fordi der er aktivitet.. og han griner hver gang fordi det ser lidt sjovt ud ;P

Det kan være han har beroligende karma over sig  Hehe!

Men ja det er da strengt, at den stopper med at sparke når farmand kommer 

Glæder mig til man også kan se min mavi hoppe  Det må da være sjovt!!

Anmeld

11. oktober 2011

Nitz - <3 David

CmarianN skriver:

Det kan være han har beroligende karma over sig  Hehe!

Men ja det er da strengt, at den stopper med at sparke når farmand kommer 

Glæder mig til man også kan se min mavi hoppe  Det må da være sjovt!!

Jeg syns faktisk det er sjovere at se det, end mærke det.. for ja, Det ser sjovt ud.. især hvis han nærmest sætter af i den ene side cd maven, og så det hopper der hvor han støder imod..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.