mine elskede bonusbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.938 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

merle2010

havde simpelthen den dejligste oplevelse idag da jeg afleverede børnene

da de stod og skulle vinke i døren råbte anastazia pludselig " jeg elsker dig så højt Dianamor" jeg råbte tilbage at jeg også elskede dem, og så råbte Julian " jeg elsker dig osse".. 

det får lige ens hjerte til at banke lidt hurtigere.. ååårhh hvor jeg elsker mine bonusbørn.. lige lidt billeder af mig sammen med ungerne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

JeNoVa

merle2010 skriver:

da de stod og skulle vinke i døren råbte anastazia pludselig " jeg elsker dig så højt Dianamor" jeg råbte tilbage at jeg også elskede dem, og så råbte Julian " jeg elsker dig osse".. 

det får lige ens hjerte til at banke lidt hurtigere.. ååårhh hvor jeg elsker mine bonusbørn.. lige lidt billeder af mig sammen med ungerne

Dejligt, tillykke med dem!

Anmeld

10. oktober 2011

Carl-Emil's mor

merle2010 skriver:

Sådan en tråd er bare for skøn at læse <3

Anmeld

10. oktober 2011

merle2010

Höör skriver:

Sådan en tråd er bare for skøn at læse <3

ja det er skønt når kemien bare er der med ens bonusbørn

blev også helt rørt og super glad

Anmeld

10. oktober 2011

Carl-Emil's mor

merle2010 skriver:

ja det er skønt når kemien bare er der med ens bonusbørn

blev også helt rørt og super glad

så absolut

Og skønt at du opretter tråde stadigvæk ikke for at træde men husker en af dine gamle tråde hvor jeg blev ekstrem ked af det på dine vegne pga folk herinde så synes det er skønt du ikke er bukket under for det  

Anmeld

10. oktober 2011

Muffin_girl

merle2010 skriver:

Ej hvor dejligt 

Ved du hvad, jeg er sikker på jeg har set dig før hvor kommer du fra ?

Anmeld

10. oktober 2011

Moar'en

Ihhh hvor er det bare dejligt

Anmeld

10. oktober 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
merle2010 skriver:

Dejligt <3

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

Hvor er det skønt

Dejligt at I har det så godt sammen

Anmeld

11. oktober 2011

merle2010

AalborgPigen skriver:

Ej hvor dejligt 

Ved du hvad, jeg er sikker på jeg har set dig før hvor kommer du fra ?

jeg kommer fra nykøbing Falster, og kan se at du er fra aalborg, så sandsynligheden er nok ikke så stor.. hehe

men synes nu osse at du ser lidt bekendt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.