Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
havde simpelthen den dejligste oplevelse idag da jeg afleverede børnene
da de stod og skulle vinke i døren råbte anastazia pludselig " jeg elsker dig så højt Dianamor" jeg råbte tilbage at jeg også elskede dem, og så råbte Julian " jeg elsker dig osse"..
det får lige ens hjerte til at banke lidt hurtigere.. ååårhh hvor jeg elsker mine bonusbørn.. lige lidt billeder af mig sammen med ungerne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merle2010 skriver: havde simpelthen den dejligste oplevelse idag da jeg afleverede børnene da de stod og skulle vinke i døren råbte anastazia pludselig " jeg elsker dig så højt Dianamor" jeg råbte tilbage at jeg også elskede dem, og så råbte Julian " jeg elsker dig osse".. det får lige ens hjerte til at banke lidt hurtigere.. ååårhh hvor jeg elsker mine bonusbørn.. lige lidt billeder af mig sammen med ungerne
Dejligt, tillykke med dem!
Sådan en tråd er bare for skøn at læse <3
Höör skriver: Sådan en tråd er bare for skøn at læse <3
ja det er skønt når kemien bare er der med ens bonusbørn
blev også helt rørt og super glad
merle2010 skriver: ja det er skønt når kemien bare er der med ens bonusbørn blev også helt rørt og super glad
så absolut
Og skønt at du opretter tråde stadigvæk ikke for at træde men husker en af dine gamle tråde hvor jeg blev ekstrem ked af det på dine vegne pga folk herinde så synes det er skønt du ikke er bukket under for det
Ej hvor dejligt
Ved du hvad, jeg er sikker på jeg har set dig før hvor kommer du fra ?
Ihhh hvor er det bare dejligt
Dejligt <3
Hvor er det skønt
Dejligt at I har det så godt sammen
AalborgPigen skriver: Ej hvor dejligt Ved du hvad, jeg er sikker på jeg har set dig før hvor kommer du fra ?
jeg kommer fra nykøbing Falster, og kan se at du er fra aalborg, så sandsynligheden er nok ikke så stor.. hehe
men synes nu osse at du ser lidt bekendt ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128