Hej piger!
Det er ved, at være noget tid siden jeg er kommet med en opdate.
Ikke fordi det tager lang tid eller noget, men har bare ikke overskud.
Og så vil jeg gerne på forhånd undskyld for et brokkende indlæg og det skal på INGEN måde forståes som om jeg ikke er taknemmelig for at være gravid! 
Jeg har de sidste 4 uger ikke fået sovet så meget om natten - grundet mine hænder S O V E R... Ikke bare summen osv., for det stadie er jeg LÆNGE ovre, men det her gør faktisk ondt og holder mig vågen. Nogen dage efter en rigtig træls nat, kan jeg ikke benytte venstre hånd, fordi den er så øm 
For lige at tegne et billede af min manglende søvn, kan jeg fortælle, at jeg er oppe mellem 1-2 gange i TIMEN om natten 
Piger - JEG ER SÅ UDMATTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg er SÅ frustreret. Kan ikke overskue mit arbejde. Kan ikke overskue at have aftaler med folk..... Er bare dødens pølse, at være sammen med pt.
Jeg gik til lægen med problemet. Han udskrev vanddrivende til mig.
Da jeg læste om det på nettet blev jeg skræmt, fordi stort set alle andres læger fraråder det i graviditeten. Jeg kontaktede derfor jordemoderne. De ville heller ikke anbefale det og gav mig i stedet noget akkupuntur. Det hjalp da lige lidt, for mine hænder begyndte også bare at sove om dagen

Jeg skiftede læge midt i det her og hun anbefaler heller ikke vanddrivende. SÅ nu er jeg henvist til sygehuset og skal på mandag til en scanning + samtale derinde.
Tænk sig at jeg sover mindre end min veninde som er nybagt mor - det havde jeg da ALDRIG troet 
Anmeld