Jeg har fået ros!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

AnneBJ

Altså, faktisk er det jo uendeligt ligegyldigt ikk', men hvor er det lækkert at få ros for det her mor-job!!

Vi går til babysalmesang ude i den anden ende af byen! Både Felix og jeg elsker det! Der er en mor og hendes datter (1 dag ældre end Felix) som er tilflyttere. Vi faldt hurtigt i snak - den der overfladiske om "nej hvor er hun dygtig" og "ej hvor er han sød, I ved..  

Jeg har forsøgt et par gange at finde ud af hvad hun hedder, for jeg synes faktisk hun er rigtig sød - men jeg vil jo heller ikke trænge mig på! HUn er i MG og alting.. Nåh, men i dag stod Felix og jeg så og ventede på bussen da musik var færdig, og pludselig kom hun drønende gennem regnen hen mod bussen (hun bor lige i nærheden og skal ikke med bus)

Hun ville bare takke for idag, det havde været så hyggeligt. Det blev til en lang snak (i regnvejr) om dit og dat, mødregrupper, sundhedsplejerske, skoler i vores by, vores unger osv. Jeg spurgte ind til hvad hun laver, når hun ikke er på barsel, og hun er så sundhedsplejerske! Ih hvor fint, sagde jeg, for så kunne hun jo være vores ved barn nr. 2, fordi jeg ikke er begejstret for hende vi har nu. Hun fik navnet på hende, og fortalte at det er der flere der ikke er... 

Men "heldigvis klarer du det fint, selvom din spl. ikke er så "givende". Du har en virkelig god kontakt med Felix, og han er så glad, mild og harmonisk! Virkelig veltilpas, og du har sådan en skøn ro og umiddelbarhed når du er sammen med ham!" 

Jeg tror faktisk hun sagde det ligeså meget som mor, som hun gjorde som spl... Næste gang vi har været til musik skal vi på cafe og have en kop varmt sammen! Så så man lige os, stå der i regnen, og udveksle numre og lave kaffeaftale mens den ene bus efter den anden kørte forbi!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Altså, faktisk er det jo uendeligt ligegyldigt ikk', men hvor er det lækkert at få ros for det her mor-job!!

Vi går til babysalmesang ude i den anden ende af byen! Både Felix og jeg elsker det! Der er en mor og hendes datter (1 dag ældre end Felix) som er tilflyttere. Vi faldt hurtigt i snak - den der overfladiske om "nej hvor er hun dygtig" og "ej hvor er han sød, I ved..  

Jeg har forsøgt et par gange at finde ud af hvad hun hedder, for jeg synes faktisk hun er rigtig sød - men jeg vil jo heller ikke trænge mig på! HUn er i MG og alting.. Nåh, men i dag stod Felix og jeg så og ventede på bussen da musik var færdig, og pludselig kom hun drønende gennem regnen hen mod bussen (hun bor lige i nærheden og skal ikke med bus)

Hun ville bare takke for idag, det havde været så hyggeligt. Det blev til en lang snak (i regnvejr) om dit og dat, mødregrupper, sundhedsplejerske, skoler i vores by, vores unger osv. Jeg spurgte ind til hvad hun laver, når hun ikke er på barsel, og hun er så sundhedsplejerske! Ih hvor fint, sagde jeg, for så kunne hun jo være vores ved barn nr. 2, fordi jeg ikke er begejstret for hende vi har nu. Hun fik navnet på hende, og fortalte at det er der flere der ikke er... 

Men "heldigvis klarer du det fint, selvom din spl. ikke er så "givende". Du har en virkelig god kontakt med Felix, og han er så glad, mild og harmonisk! Virkelig veltilpas, og du har sådan en skøn ro og umiddelbarhed når du er sammen med ham!" 

Jeg tror faktisk hun sagde det ligeså meget som mor, som hun gjorde som spl... Næste gang vi har været til musik skal vi på cafe og have en kop varmt sammen! Så så man lige os, stå der i regnen, og udveksle numre og lave kaffeaftale mens den ene bus efter den anden kørte forbi!

Fedt Anne! Både med ros fra ukendt SP men også med kaffedate og begyndende nyt netværk når nu det der mødregruppehalløj ikke udartede sig hensigtsmæssigt! Fedt, fedt, fedt!

Anmeld

10. oktober 2011

CA

Ih hvor dejligt Anne! Skønt, at der nu begynder at dukke folk op man kan drikke kaffe med Og SKØNT med ros! Jeg kan kun give hende ret - selvom jeg ikke er sp eller noget, så KAN jeg da se, at det der mor-job er noget du kan! Du er nemlig, som hun siger, virkelig rolig og bare... ja, da jeg ikke er sp kan jeg ikke alle de rigtig ord - du er bare SEJ!! 

Anmeld

10. oktober 2011

piadas

Du skulle da bare have sagt til, så kunne jeg have rost dig!

Narj, spøg til side - det var da superfantastisk dejligt at rende ind i sådan en sød pige lige der midt i regnen. Også oveni købet slå to fluer med ét smæk. Ny SP + kaffe-date-veninde-ting.

Dejligt når mødregruppen ikke lige var det du havde regnet med. Jeg har blandt andet mødt min jdm.veninde i en legestue i Aalborg, så venskaber knyttet sådan nogle steder kan sagtens udvikle sig.

Anmeld

10. oktober 2011

AnneBJ

I er så søde!! 1000 tak! 

Anmeld

11. oktober 2011

Lilje82

Hvor fedt Anne Det er altid dejligt at få ros og især når det handler om ens mor evner

Men dertil sagt, så er jeg slet ikke i tvivl om at du er en god mor, selvom jeg ikke har mødt dig irl - Så kan man bare mærke din rolighed igennem dine indlæg og ikke mindst se den ubegrænsede kærlighed mellem mor og barn på dine billeder!

Og fedt med kaffe/legeaftalen

Anmeld

11. oktober 2011

Kit

11. oktober 2011

AnneBJ

Lilje82 skriver:

Hvor fedt Anne Det er altid dejligt at få ros og især når det handler om ens mor evner

Men dertil sagt, så er jeg slet ikke i tvivl om at du er en god mor, selvom jeg ikke har mødt dig irl - Så kan man bare mærke din rolighed igennem dine indlæg og ikke mindst se den ubegrænsede kærlighed mellem mor og barn på dine billeder!

Og fedt med kaffe/legeaftalen

Hvor er du sød Susan, 1000 tak! 

Anmeld

11. oktober 2011

PeruBaby

Ros er bare per definition en dejlig ting - i sær når man får det for noget man gør for første gang, og som er vigtigt for én Såååå, kan godt forstå at du er glad

Anmeld

13. oktober 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Æhhhhh nu har jeg virkelig været sparsomt herinde ndet sidste stykke tid. og slet ikke været herinde den sidste uge da vi har være på mini KBH ferie MEN BARN NR. 2??? ????? Eller mener du bare sådan hypotetisk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.