Altså, faktisk er det jo uendeligt ligegyldigt ikk', men hvor er det lækkert at få ros for det her mor-job!!
Vi går til babysalmesang ude i den anden ende af byen! Både Felix og jeg elsker det! Der er en mor og hendes datter (1 dag ældre end Felix) som er tilflyttere. Vi faldt hurtigt i snak - den der overfladiske om "nej hvor er hun dygtig" og "ej hvor er han sød, I ved..
Jeg har forsøgt et par gange at finde ud af hvad hun hedder, for jeg synes faktisk hun er rigtig sød - men jeg vil jo heller ikke trænge mig på! HUn er i MG og alting.. Nåh, men i dag stod Felix og jeg så og ventede på bussen da musik var færdig, og pludselig kom hun drønende gennem regnen hen mod bussen (hun bor lige i nærheden og skal ikke med bus)
Hun ville bare takke for idag, det havde været så hyggeligt. Det blev til en lang snak (i regnvejr) om dit og dat, mødregrupper, sundhedsplejerske, skoler i vores by, vores unger osv. Jeg spurgte ind til hvad hun laver, når hun ikke er på barsel, og hun er så sundhedsplejerske!
Ih hvor fint, sagde jeg, for så kunne hun jo være vores ved barn nr. 2, fordi jeg ikke er begejstret for hende vi har nu. Hun fik navnet på hende, og fortalte at det er der flere der ikke er...
Men "heldigvis klarer du det fint, selvom din spl. ikke er så "givende". Du har en virkelig god kontakt med Felix, og han er så glad, mild og harmonisk! Virkelig veltilpas, og du har sådan en skøn ro og umiddelbarhed når du er sammen med ham!"
Jeg tror faktisk hun sagde det ligeså meget som mor, som hun gjorde som spl... Næste gang vi har været til musik skal vi på cafe og have en kop varmt sammen! Så så man lige os, stå der i regnen, og udveksle numre og lave kaffeaftale mens den ene bus efter den anden kørte forbi!