Anonym skriver:
For to måneder har jeg født en skøn dreng .. Men der er noget galt ved min numse-hullet ,. Har altid hård mave og når jeg skal på wc gør det f--king ondt og det stikker, det gør ondt hele dageeeen
.. Ligger nu og har så ondt det helt vvildt ,. Nogen har haft noget lignende? Hvad kan det være??
avvv avvvv
Jeg har en lille datter fra d. 25/7 i år og havde det på samme måde. Jeg måtte tage piller efter toiletbesøg for at kunne holde det ud. MEGET smertefuldt. Jeg fik endelig taget mig sammen til at bestille en tid til lægen, som tjekkede mig og sagde at jeg havde nogle rifter oppe i endetarmen. Han gav mig nogle stikpiller og vupti væk var det. Hvis du ammer? - kan det også have noget med det at gøre, da amningen tager utroligt meget af din væske og det sidste sted kroppen føler det er nødvendigt at der er væske, er tyktarmen, derfor får mange kvinder som ammer fuldtid hård mave, som så ender med at blive en ond cirkel hvor det virkelig gør meget ondt. Du kan tage på apoteket og købe piller som hedder Magnesia. De kan fås i håndkøb og du kan tage 2-3 dagligt. De sørger for at man har nok væske i tyktarmen. Bivirkningen er dog at man godt kan føle sig lidt dehydreret (staves) så man skal huske at drikke lidt ekstra vand. Det hjælper med at blødgøre, så det ikke er smertefuldt at gå på toilettet. Mit råd til dig er at søge læge, købe nogle magnesiapiller og tage nogle panodiler, så du ikke skal sidde med smerter, for WOW det gør ondt.
Håber at det snart går over.
Knus
1000Ben
Anmeld