Næsten helt ny emmaljunga big star suprime uniq sælges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
665 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Nynne88

Som overskriften lyder har vi besluttet at prøve at sælge vores ellers super lækre vogn. Grunden er at jeg synes den er besværlig at bære op og ned af trapperne til vores lejlighed  - og det var mig som ville have lige præcis denne barnevogn .

Den er betalt i slutningen af juni men er først taget i brug her i september. Jeg fødte d. 29.08.11. Vi har været ude og køre med den 5 gange (til og med i dag). Det kan kun ses på hjulene at den har været taget i brug

Den kostede 7400 kr uden lift og er på det lette stel så den vejer blot 16 kg. Den er flot flot mørkeblå. Vi har kvittering og besvis osv. Vi bor på østerbro i København.

Giv et bud - men tænker omkring 6000 kr. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Emily2012<3

Den er så lækker.. Det er sådan en som vi også har købt.. Dog bare en anden farve.. Men den er BARE lækker.. 

Anmeld

10. oktober 2011

Nynne88

BJNGJ. skriver:

Den er så lækker.. Det er sådan en som vi også har købt.. Dog bare en anden farve.. Men den er BARE lækker.. 

Den er så fed! Er også rigtig ked af at den ikke passer til vores behov 

Anmeld

10. oktober 2011

Emily2012<3

Nynne88 skriver:

Den er så fed! Er også rigtig ked af at den ikke passer til vores behov 

Ja vi bor på 2.sal så jeg håber det kommer til at gå.. Vi har dog elevator der stopper på 3, så vi skal bare en etage ned.. 

Anmeld

10. oktober 2011

Nynne88

Det kommer helt an på hvad man synes er besværligt jo. jeg ville bare ønske at vi havde en opgang hvor den kunne stå

Anmeld

23. oktober 2011

sandramor

jeg havde købt den med det samme. bor desværre i sønderjylland... så der er lidt lang vej derover..

Anmeld

23. oktober 2011

Nynne88

Ja det er da synd. Jeg tror vi ender med at beholde den da vi jo bruger den og derfor ikke kan love at den bliver mere slidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.