Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg havde endelig testdag igår. Og jubii den var positiv, men da jeg har været igennem en ma, er jeg nervøs for at glæde mig for tidligt!
Nogen der ved, om man får tilbudt et par tidlige ekstra scanninger, når man har mistet før?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg havde endelig testdag igår. Og jubii den var positiv, men da jeg har været igennem en ma, er jeg nervøs for at glæde mig for tidligt! Nogen der ved, om man får tilbudt et par tidlige ekstra scanninger, når man har mistet før?
tillykke
Du får ikke tilbudt ekstra scanninger fordi du har mistet en gang før desværre.
Det er først når du har mistet 3 gange i træk at der vil blive holdt mere øje med dig.
Normalt gør man det ikke, hvis du "blot" har mistet en gang før. MEN, hvis du er meget nervøs, så tag en snak med din læge. ER sikker på at h*n er til at snakke med. Det plejer de at være.
L.J.L skriver: tillykke Du får ikke tilbudt ekstra scanninger fordi du har mistet en gang før desværre. Det er først når du har mistet 3 gange i træk at der vil blive holdt mere øje med dig.
Tak! Nej det mente jeg nok jeg havde hørt!
sofiell89 skriver: Du kan spørge din læge om henvisning til tidlig scanning. Det fik jeg, og skal til 2. scanning på onsdag.. Og stort tillykke
Du kan spørge din læge om henvisning til tidlig scanning. Det fik jeg, og skal til 2. scanning på onsdag.. Og stort tillykke
Ja det tror jeg at jeg vil gøre! Mange tak! Og i lige måde!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Normalt gør man det ikke, hvis du "blot" har mistet en gang før. MEN, hvis du er meget nervøs, så tag en snak med din læge. ER sikker på at h*n er til at snakke med. Det plejer de at være.
Det vil jeg gøre. Det tror jeg også! Det var et hårdt langt foløb sidst, så kunne være rart.
Anonym skriver: Det vil jeg gøre. Det tror jeg også! Det var et hårdt langt foløb sidst, så kunne være rart.
Held og lykke med det.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Held og lykke med det.
Mange tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128