influenza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej. Jeg har fået at vide af min veninde, at hvis man er tidligt i graviditeten og får influenza har man stor chance for at miste? Er der nogen som kan be eller afkræfte dette? Jeg er i 8.uge og blev skide nervøs fordi jeg har ligget med influenza siden i torsdags.. Hjælp mig..! :-) tak.. Hilsen anonym.. :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Nettemor

Tror mest det var dengang med svine influenza eller influenza A. men hvis du er nervøs så ring til din læge..

hellere en gang for meget end en gang for lidt..

Anmeld

10. oktober 2011

Mariajny

Anonym skriver:

Hej. Jeg har fået at vide af min veninde, at hvis man er tidligt i graviditeten og får influenza har man stor chance for at miste? Er der nogen som kan be eller afkræfte dette? Jeg er i 8.uge og blev skide nervøs fordi jeg har ligget med influenza siden i torsdags.. Hjælp mig..! :-) tak.. Hilsen anonym.. :-D

må sige at det har jeg ALDRIG hørt.. men ja ring da til lægen, hvis du skulle mærke forandringer (bløde osv)

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mariajny skriver:

må sige at det har jeg ALDRIG hørt.. men ja ring da til lægen, hvis du skulle mærke forandringer (bløde osv)

jeg havde heller aldrig hørt det. Men jeg har det fint ingen forandringer der. Din kvalme osv. Bare enorm øm og træt i kroppen.. Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.