Virkelig dum dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Sujan

Altså en dag

Tog på arbejde i morges, som jeg plejer. Er lidt øm i lænden og er bekymret for begyndende bækkenløsning. Men tænker at dagen ikke bliver noget problem (gør rent) men skvatter så ned af en hård sten trappe og slår knæ og hofte.
Min chef siger så at jeg skal køre hjem og slappe af. Det gør jeg så. (er i uge 16) køre stille og roligt hjem. Holder for rødt i et kryds og... BANG får en varevogn op bagi. Får et ordentlig ryk i hele kroppen... Er lidt omtumlet men får bilen på værksted og lige hjem og side. Mekanikeren ringer så og siger at føresædet sidder helt løst så har fået en ordentlig tur og han synes jeg skal tage på skadestuen for en sikkerheds skyld.

Ringer så til det nye nr. Der. De mener så at intet skulle være galt med nakken men Næstved svangerskabsafdeling vil gerne se mig.
Så afsted til Næstved. Her bliver jeg så indlagt og skal være her til i morgen.
Har hørt hjertelyd og er blevet scannet. Bebs har det godt og var ret aktiv. Lå og suttede på sin hånd. Ih det var dejligt at se den havde det godt.

Nå men er indlagt lidt tid endnu, hvor de tager temp. Blodtryk o.s.v et par gange indtil i morgen for at sikre at både mig og bebs er okay.
Dejligt at de er så opmærksomme så man ikke skal gå og være nervøs. Så nu skal jeg bare få tiden til at gå....

Men sikke en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Nettemor

ej hvor er det bare træls.

men dejligt at bebs har det godt

håber ikke det betyder at du bliver sygemeldt graviditeten ud..

Anmeld

10. oktober 2011

Timse

du får lige et stort herfra

Anmeld

10. oktober 2011

GUSO

til dig, lyder som en af de dage man skulle være blevet i sengen..

Anmeld

10. oktober 2011

Sujan

GUSO skriver:

til dig, lyder som en af de dage man skulle være blevet i sengen..

Ha ha ja... Siger sygeplejerskerne også.

Anmeld

10. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sujan skriver:

Altså en dag

Tog på arbejde i morges, som jeg plejer. Er lidt øm i lænden og er bekymret for begyndende bækkenløsning. Men tænker at dagen ikke bliver noget problem (gør rent) men skvatter så ned af en hård sten trappe og slår knæ og hofte.
Min chef siger så at jeg skal køre hjem og slappe af. Det gør jeg så. (er i uge 16) køre stille og roligt hjem. Holder for rødt i et kryds og... BANG får en varevogn op bagi. Får et ordentlig ryk i hele kroppen... Er lidt omtumlet men får bilen på værksted og lige hjem og side. Mekanikeren ringer så og siger at føresædet sidder helt løst så har fået en ordentlig tur og han synes jeg skal tage på skadestuen for en sikkerheds skyld.

Ringer så til det nye nr. Der. De mener så at intet skulle være galt med nakken men Næstved svangerskabsafdeling vil gerne se mig.
Så afsted til Næstved. Her bliver jeg så indlagt og skal være her til i morgen.
Har hørt hjertelyd og er blevet scannet. Bebs har det godt og var ret aktiv. Lå og suttede på sin hånd. Ih det var dejligt at se den havde det godt.

Nå men er indlagt lidt tid endnu, hvor de tager temp. Blodtryk o.s.v et par gange indtil i morgen for at sikre at både mig og bebs er okay.
Dejligt at de er så opmærksomme så man ikke skal gå og være nervøs. Så nu skal jeg bare få tiden til at gå....

Men sikke en dag

Puh et par forskrækkelser. Men godt der umiddelbart ikke er sket noget med Jer 

Anmeld

10. oktober 2011

Putomanen

Hold da op, det er godt nok meget turbulent i øjeblikket hva!

Jeg er glad for at høre, at der ikke skete noget. Nogle dage skulle man bare være blevet hjemme under dynen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.