Scanning og svangreklinkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

TbCp

Vi var jo til scanning i dag og lillebror har det rigtig godt og vokser som han skal.

Men fordi jeg har født for tidligt sidst ville de så gerne scanne min livmoderhals.
Mens de scannede fik jeg en plukve og min livmoder hals gik fra at være 47mm til at være 32mm og åbnede sig lidt... 
De sagde jeg skulle snakke med en læge om det, da de ikke ville fortælle noget om risko osv.

Så ind til en læge som også mente at det var ret meget den forkortede sig pga. en plukve. Derfor ville hun gerne have mig på svangreklinikken for at få en sprøjte lungemodner, så derop med mig... og jeg skal så have en mere i morgen.

Var så her til middag hos min egen læge som sagde jeg skulle snakke med dem i morgen ang. sygemelding, men at hvis de ikke sagde noget ville hun lade tvivlen komme mig til gode og give mig en sygemelding.. og det har jeg det også bedst med... er nødt til at passe på ham den lille og på mig selv.

Men synes godt nok bare det er rigtig træls og bliver da også skide nervøs 

Jeg får da godt nok en del plukveer hver dag, men slet ikke så slemt som sidste graviditet, så havde helt ærligt ikke tænkt at der kunne være noget.

Nå men Liva synes det var rigtig spændende at være med og kiggede nysgerrigt på alt der skete... men lidt synd at det så endte med at blive lang tid vi skulle være derude... men hende og Carsten gik en tur og sådan lidt, for at få tiden til at gå 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Møn-Mor

Det lyder til at være lidt træls, men godt at de er på forkant og har givet dig en sprøjte med lungemodner - krydser selvfølgelig fingre for, at den ikke bliver nødvendig .

Ja og sygemeldingen må du tage imod med kyshånd, så du kan passe rigtig godt på lillebror .

/Winnie

Anmeld

10. oktober 2011

CmarianN

Hej Tina!

Hvor er det træls for jer. Kan godt forstå det bekymre dig, det ville det også gøre hvis jeg stod i din situation. 

Hvor meget fødte du egentlig før sidste gang?

Pas på dig selv.

Knus herfra

Anmeld

10. oktober 2011

TbCp

Møn-Mor skriver:

Det lyder til at være lidt træls, men godt at de er på forkant og har givet dig en sprøjte med lungemodner - krydser selvfølgelig fingre for, at den ikke bliver nødvendig .

Ja og sygemeldingen må du tage imod med kyshånd, så du kan passe rigtig godt på lillebror .

/Winnie

Ja jeg skal heller ingen chancer tage så det bliver højst sandsynlig til en sygemelding. Vi har ikke de bedste graviditetshistorier i min familie, så jeg tør simpelthen ikke andet.

Anmeld

10. oktober 2011

TbCp

CmarianN skriver:

Hej Tina!

Hvor er det træls for jer. Kan godt forstå det bekymre dig, det ville det også gøre hvis jeg stod i din situation. 

Hvor meget fødte du egentlig før sidste gang?

Pas på dig selv.

Knus herfra

Ja det er rigtig ubehageligt Og blev også noget chokeret over at det pludselig var der vi var....

Jeg fødte i uge 35+2 sidste gang, så det var jo heldigvis noget senere...

Håber bare at afslapning kan sætte alt det her i bero så han ikke kommer ud før tid.

Anmeld

10. oktober 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Ja det er rigtig ubehageligt Og blev også noget chokeret over at det pludselig var der vi var....

Jeg fødte i uge 35+2 sidste gang, så det var jo heldigvis noget senere...

Håber bare at afslapning kan sætte alt det her i bero så han ikke kommer ud før tid.

Okay, jamen man kan da sige du ved hvad du skal nu så  Slappe af og passe på dig selv og samle benene - håber på ALT det bedste for jer!

Anmeld

10. oktober 2011

TbCp

CmarianN skriver:

Okay, jamen man kan da sige du ved hvad du skal nu så  Slappe af og passe på dig selv og samle benene - håber på ALT det bedste for jer!

Ja det bliver vist noget i den stil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.