Alt muligt tøj til salg.... mest pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.008 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Marulle

Hejsa

Jeg har en del pigeting til salg. Specielt flyverdragte, jakker , 2 brudepigekjoler, regnsæt, sko etc.

I kan se billeder af det hele på vores hjemmeside:

www.123hjemmeside.dk/familienkaiser

Under emnet til salg.

Det var mest sat til salg til venner og bekendte, så derfor er der ikke taget højde for fragt.

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Christina.78

Hvor brugt er dette? Synlige slitagemærker??

Nanok vinterjakke str. 2 - er dette mærke stort eller småt i det??

Fransa Kids jakke/anorak str. 86 - det samme her og er det en tyk/tynd jakke??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. oktober 2011

Marulle

Hejsa

Nanok jakken er stor i det. Min datter på 4 år er lige vokset ud af den. Hun er godt nok lille i det (99 cm og 15 kilo). Den er brugt, men jeg syntes ikke der er meget slitage på den. Der er ingen huller eller sletter på den.

Anorakken er brugt en del. Man kan godt se at den er blevet vasket en del, men heller ingen huller eller pletter på den. Og det er en tynd jakke.

Fleecedragten er kun brugt som sovedragt i dagplejen. Den er i fin stand. (bliver jo ikke så slidt når de sover :-)

Skriv endelig hvis du har flere spørgsmål.

Maria

Anmeld

12. oktober 2011

Maja88

har du stadigvæk brudepige kjolen i str 74?

Anmeld

13. oktober 2011

Marulle

Hejsa

Ja det har jeg

Der er flere billeder af den på vores hjemmeside, da det var den vores datter havde på til vores bryllup. Den er kun brugt den ene gang..

Maria

Anmeld

13. oktober 2011

Christina.78

Marulle skriver:

Hejsa

Nanok jakken er stor i det. Min datter på 4 år er lige vokset ud af den. Hun er godt nok lille i det (99 cm og 15 kilo). Den er brugt, men jeg syntes ikke der er meget slitage på den. Der er ingen huller eller sletter på den.

Anorakken er brugt en del. Man kan godt se at den er blevet vasket en del, men heller ingen huller eller pletter på den. Og det er en tynd jakke.

Fleecedragten er kun brugt som sovedragt i dagplejen. Den er i fin stand. (bliver jo ikke så slidt når de sover :-)

Skriv endelig hvis du har flere spørgsmål.

Maria

Nå så bliver den nok for voldsom til min bette tøz..hun vejer nok kun omkring de 12 kg og er ca 84-86 cm

og mht. anorakken - havde håbet den var lidt tykkere som en overgangsjakke..øv bøv....

Nå, men jeg vender tilbage hvis det har interesse eller der kommer noget andet..

Tak for svar

Anmeld

15. oktober 2011

Maja88

Marulle skriver:

Hejsa

Ja det har jeg

Der er flere billeder af den på vores hjemmeside, da det var den vores datter havde på til vores bryllup. Den er kun brugt den ene gang..

Maria

er den stor eller lille i det??

hvad ville den koste at sende???

Anmeld

16. oktober 2011

Marulle

Det er 3 år siden at min datter havde den på så jeg ved altså ikke om den er stor eller lille i det. Hun var omkring 70 cm og 8-9 kg da hun havde den på. Hjælper det?

Jeg går ud fra at kjolen kan komme i en kuvert, og så koster det omkring 25 kr at sende den. Den vejer lige omkring 140 g.

Maria

Anmeld

20. oktober 2011

Maja88

Marulle skriver:

Det er 3 år siden at min datter havde den på så jeg ved altså ikke om den er stor eller lille i det. Hun var omkring 70 cm og 8-9 kg da hun havde den på. Hjælper det?

Jeg går ud fra at kjolen kan komme i en kuvert, og så koster det omkring 25 kr at sende den. Den vejer lige omkring 140 g.

Maria

vender det lige med manden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.