uro.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

mor-til-en-dejlig-baby

God formiddag !

min mor gav os igår en uro til ophæng over puslebordet. Og vores datter er utrolig glad og nysgerrig på den flotte uro og spræller helt vildt i benene. Men hvad så i forhold til kontakten med øjnene under pusling? Hun fukoser jo på uroen, men gør det ikke så meget ? er det ikke kontakt nok i sig selv hvor jeg taler til hende og mærker hende? Vh den lykkeligste Mor til en dejlig datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Valle81

den-lykkeligste skriver:

God formiddag !

min mor gav os igår en uro til ophæng over puslebordet. Og vores datter er utrolig glad og nysgerrig på den flotte uro og spræller helt vildt i benene. Men hvad så i forhold til kontakten med øjnene under pusling? Hun fukoser jo på uroen, men gør det ikke så meget ? er det ikke kontakt nok i sig selv hvor jeg taler til hende og mærker hende? Vh den lykkeligste Mor til en dejlig datter

Jo selvfølgelig er det det:0)

Vi har også uro derude, og de små skønne unger trænger sku også engang i mellem til at kigge og fordybe sig i noget andet end deres mors ansigst og grimasser:0)

Anmeld

10. oktober 2011

1000Ben

den-lykkeligste skriver:

God formiddag !

Så længe du har øjenkontakt på andre tidspunkter, så tror jeg slet ikke det gør noget. Det er jo smadder godt for hende at se på en sådan uro med farver osv. Så jeg tror ikke du behøver være bekymret for dét. 

Knus

1000Ben

Anmeld

10. oktober 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Valle81 skriver:

Vi har også uro derude, og de små skønne unger trænger sku også engang i mellem til at kigge og fordybe sig i noget andet end deres mors ansigst og grimasser:0)

Det er så sandt. Så udmiddelbart er det okey at jeg ikke får den samme kontakt under pusling så?

Anmeld

10. oktober 2011

mor-til-en-dejlig-baby

1000Ben skriver:

Så længe du har øjenkontakt på andre tidspunkter, så tror jeg slet ikke det gør noget. Det er jo smadder godt for hende at se på en sådan uro med farver osv. Så jeg tror ikke du behøver være bekymret for dét. 

Knus

1000Ben

okey

jeg får kontakten under andre lejligheder

Anmeld

10. oktober 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Valle81 skriver:

for jeg mente bare at kontakten under pusling var så vigtig

Anmeld

10. oktober 2011

Valle81

den-lykkeligste skriver:

Det er så sandt. Så udmiddelbart er det okey at jeg ikke får den samme kontakt under pusling så?

Ja det, og i har jo masser af kontakt selvom du ikke stirrer hende lige i øjnene, og hun kigger da sikkert overpå dig engang i mellem og så tilbage til uro:0) Og det er ganske fint:0)

Altså de SP'er og børger for det til at lyde som om atvi skal stirre vores børn direkte i øjenen 24/7 mens de er vågne. Men det skal man jo ikke:0) Din stemme og berøring og også super stimulerende og dyn kantakt. Så bare tag det helt roligT:0)

Anmeld

10. oktober 2011

Valle81

den-lykkeligste skriver:

for jeg mente bare at kontakten under pusling var så vigtig

Jamen det er den da også, men ikke mere end andre situationer. Det vigtigste er jo at i hygger og nyder det:0) Og i har sikkert mere øjenkantakt under puslingen end du lige tror selvom hun er meget optaget af uro:0)

Anmeld

10. oktober 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Valle81 skriver:

Ja det, og i har jo masser af kontakt selvom du ikke stirrer hende lige i øjnene, og hun kigger da sikkert overpå dig engang i mellem og så tilbage til uro:0) Og det er ganske fint:0)

Altså de SP'er og børger for det til at lyde som om atvi skal stirre vores børn direkte i øjenen 24/7 mens de er vågne. Men det skal man jo ikke:0) Din stemme og berøring og også super stimulerende og dyn kantakt. Så bare tag det helt roligT:0)

okey det er godt at høre. Hehe ja det er nemlig det med de SP. Jeg sad godt lige og tænke på min SP hvad hun mon ville synes om den..  men jeg er enig med dig! helt enig.. det nu noget dejligt at spørge til andres mødres kendskaber og hvad i evt gør for jeres små kære lækre unger  så det hele ik bare kommer fra et sted

Anmeld

10. oktober 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Valle81 skriver:

Jamen det er den da også, men ikke mere end andre situationer. Det vigtigste er jo at i hygger og nyder det:0) Og i har sikkert mere øjenkantakt under puslingen end du lige tror selvom hun er meget optaget af uro:0)

okey..  jamen jeg siger tak for det.. tak for vejledningen og rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.