smerter i nederste del af maven og underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.887 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

christinak

Jeg er idag 11+3 og vi var til scanning i uge 9+3 hvor alt så fint ud.

Jeg har de sidste par dage haft murren/jag og vedvarende smerter i nederste del af maven og underlivet, det er ikke sådan at jeg kigge krøllet sammen af smerte, men det er bare en ubehag hele tiden. Jeg har prøvet af gå rundt men synes bare ikke det blir bedre heller ikke med en varmepude.

og når jeg løfter benene op under maven, ligesom hvis man sætter sig på hug det udløser også ubehag

Skal jeg være nervøs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Mette.

christinak skriver:

Jeg har de sidste par dage haft murren/jag og vedvarende smerter i nederste del af maven og underlivet, det er ikke sådan at jeg kigge krøllet sammen af smerte, men det er bare en ubehag hele tiden. Jeg har prøvet af gå rundt men synes bare ikke det blir bedre heller ikke med en varmepude.

og når jeg løfter benene op under maven, ligesom hvis man sætter sig på hug det udløser også ubehag

Skal jeg være nervøs?

Det lyder lidt som ligamentsmerter. Jeg "led" selv en del af det først i min graviditet, som var smerter lidt som du beskriver og jag. Jeg synes det gjorde det værre at gå rundt, men det hjalp at slappe af.
Men, hvis du er nervøs og utryg ved det, så rig til lægen, de ved jo nok bedst om det er bekymrende. 

Anmeld

10. oktober 2011

christinak

Mette. skriver:

Det lyder lidt som ligamentsmerter. Jeg "led" selv en del af det først i min graviditet, som var smerter lidt som du beskriver og jag. Jeg synes det gjorde det værre at gå rundt, men det hjalp at slappe af.
Men, hvis du er nervøs og utryg ved det, så rig til lægen, de ved jo nok bedst om det er bekymrende. 

Troede bare ikke at ligamentsmerter var vedvarende smerter troede de kom og gik, og jeg har haft ondt i snart 3 dage nu, jeg kan sagtens holde smerterne ud, det er bare ubehageligt.

Anmeld

10. oktober 2011

Henriette Aaby

christinak skriver:

Skal jeg være nervøs?

Mit bud er også ligamentsmerter, men hvis du er urolig så synes jeg at du skal kontakte din læge. Der er ingen grund til at blive for nervøs, heller en afklaring og beroligelse.

God bedring til dig

Henriette

Anmeld

10. oktober 2011

Mette.

christinak skriver:

Troede bare ikke at ligamentsmerter var vedvarende smerter troede de kom og gik, og jeg har haft ondt i snart 3 dage nu, jeg kan sagtens holde smerterne ud, det er bare ubehageligt.

Ah undskyld, jeg fangede ikke at det var vedvarende smerte.. Så er det nok ikke ligamentsmerter.. 

Jeg synes du skal ringe til lægen og forhøre dig om hvad det kan skyldes.

Anmeld

10. oktober 2011

christinak

Henriette Aaby skriver:

Mit bud er også ligamentsmerter, men hvis du er urolig så synes jeg at du skal kontakte din læge. Der er ingen grund til at blive for nervøs, heller en afklaring og beroligelse.

God bedring til dig

Henriette

Skal til nf scanning imorgen så venter og ser om alt er okay

Anmeld

10. oktober 2011

christinak

Mette. skriver:

Ah undskyld, jeg fangede ikke at det var vedvarende smerte.. Så er det nok ikke ligamentsmerter.. 

Jeg synes du skal ringe til lægen og forhøre dig om hvad det kan skyldes.

Skal til nf imorgen så venter og håber at alt er okay

Anmeld

10. oktober 2011

Henriette Aaby

christinak skriver:

Skal til nf scanning imorgen så venter og ser om alt er okay

Ja det er jo også en mulighed 

Anmeld

10. oktober 2011

Mette.

christinak skriver:

Skal til nf imorgen så venter og håber at alt er okay

Det lyder formuftigt, og der er garanteret en fornuftig grund til det. Held og lykke i morgen, jeg håber alt er som det skal være. 

Anmeld

10. oktober 2011

christinak

Mette. skriver:

Det lyder formuftigt, og der er garanteret en fornuftig grund til det. Held og lykke i morgen, jeg håber alt er som det skal være. 

Ja håber godt nok også at alt er okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.