Barsel under social- og sundhedsuddannelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Muhmi

Carina87 skriver:

Ja, mon ikke det er det, hvis det er Skive afd. du har snakket med. 

Jeg brugte mit mellemnavn som jeg slettede, da jeg blev gift - nemlig fordi jeg ikke ville stå på en eller anden lille dum seddel med babytanker  

Haha jo så er det... Han er simpelthen en bøv ham der sidder og "styrer" det hele deroppe... Han er total magtliderlig og det giver mig koldegysninger hver gang jeg skal snakke med ham.... brrrrrwadr

Godt! Fordi jeg er sikker på at det godt kunne gøre så man ikke kommer ind... Hvornår har du tænkt dig at søge ind til? Til marts også??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Muhmi

RikkeRasmussen skriver:

Hej hej..

Først og fremmest vil jeg sige, at det da virkelig var en dum klovn du snakkede med, det skulle vel ikke være Per?

Jeg har en veninde, der blev gravid under uddannelsen på social og sundhedsassistent uddannelsen, i Skive, hun fortsat med at få hendes elev løn, indtil kontrakten var ophørt, hvor efter hun kom på dagpenge fra kommunen, og det kunne hendes økonomi sagtens holde til

Ej det var da sjovt at der er flere der kender ham... Og sikke et dejligt ry han har sig hva?

Anmeld

10. oktober 2011

CA

Mettemus skriver:

Du snedige kvinde i øvrigt - sikke dog en klaphat! Men mere vigtigt - betyder det at du skal læse i Skive?

Jeg er snu som en ræv 

Ja, det vil blive Skive. Det er nemmest med transport og praktikker frem for Silkeborg. Så mon ikke vi skulle udnytte det ind i mellem? 

Jeg ved jo dog ikke lige hvornår jeg starter. Kan simpelthen ikke regne det ud! 

Anmeld

10. oktober 2011

CA

Line&Liam&Milan skriver:

Det er lige netop hvor jeg er nu på barsel som social og sundheds assistent elev. De første 6 mdr får du fuld løn (6-7000) udbetalt. Derefter dagpenge, knap 5000 udbetalt.

Okay - tusind tak for svar! Puha det var ikke meget... 

Anmeld

10. oktober 2011

CA

RikkeRasmussen skriver:

Hej hej..

Først og fremmest vil jeg sige, at det da virkelig var en dum klovn du snakkede med, det skulle vel ikke være Per?

Jeg har en veninde, der blev gravid under uddannelsen på social og sundhedsassistent uddannelsen, i Skive, hun fortsat med at få hendes elev løn, indtil kontrakten var ophørt, hvor efter hun kom på dagpenge fra kommunen, og det kunne hendes økonomi sagtens holde til

Hvordan ku du gætte det var Per? Skræmmende at flere ved hvem klaphatten er ud fra hvad han har sagt!

Tusind tak for svar!

Anmeld

10. oktober 2011

CA

Muhmi skriver:

Haha jo så er det... Han er simpelthen en bøv ham der sidder og "styrer" det hele deroppe... Han er total magtliderlig og det giver mig koldegysninger hver gang jeg skal snakke med ham.... brrrrrwadr

Godt! Fordi jeg er sikker på at det godt kunne gøre så man ikke kommer ind... Hvornår har du tænkt dig at søge ind til? Til marts også??

Enig - kan godt huske ham fra ssh, men havde ligegodt ikke troet han kunne finde på at udtale sig SÅ diskriminerende! 

Jeg ved ikke hvornår jeg søger ind. Det skal lige passe ind det hele. Og det blir da endnu svære at få til at passe, nu man også skal vælge en periode man ikke må blive gravid 

Anmeld

10. oktober 2011

Babydreams

Carina87 skriver:

Hvordan ku du gætte det var Per? Skræmmende at flere ved hvem klaphatten er ud fra hvad han har sagt!

Tusind tak for svar!

Fordi jeg selv har gået på skolen ude i Skive, og eftersom du fortalte hvad han har sagt, vidste jeg med det samme at det var ham.. Han er virkelig den størte klovn af alle  

Anmeld

10. oktober 2011

Muhmi

Carina87 skriver:

Enig - kan godt huske ham fra ssh, men havde ligegodt ikke troet han kunne finde på at udtale sig SÅ diskriminerende! 

Jeg ved ikke hvornår jeg søger ind. Det skal lige passe ind det hele. Og det blir da endnu svære at få til at passe, nu man også skal vælge en periode man ikke må blive gravid 

Altså, jeg er sådan set ligeglad, de skal ikke bestemme hvornår jeg skal have børn.... Så selvom vi planlægger at begynde projekt baby igen til næste sommer, så stopper det mig ikke i at søge ind

Anmeld

10. oktober 2011

Muhmi

RikkeRasmussen skriver:

Fordi jeg selv har gået på skolen ude i Skive, og eftersom du fortalte hvad han har sagt, vidste jeg med det samme at det var ham.. Han er virkelig den størte klovn af alle  

ENIG

Anmeld

10. oktober 2011

CA

Muhmi skriver:

Altså, jeg er sådan set ligeglad, de skal ikke bestemme hvornår jeg skal have børn.... Så selvom vi planlægger at begynde projekt baby igen til næste sommer, så stopper det mig ikke i at søge ind

Nej, det har heller ikke noget at sige i forhold til, hvornår vi skal have den næste. Jeg synes bare det er et puslespil at finde ud af, hvordan det passer sammen.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.