Søger opskrift på nøddebunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.796 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

SukkerDronning

Ja som overskriften lyder søger jeg en opskrift på nøddebunde, håber sådan der er nogle der kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

SukkerDronning

Slet ingen?

Jeg har googlet og googlet, men kan ikke finde nogen opskrift. Der må da være nogle af jer tøser, der har en lækker opskrift på nøddelagkagebunde

Anmeld

10. oktober 2011

christinak

Sirup skriver:

Slet ingen?

Jeg har googlet og googlet, men kan ikke finde nogen opskrift. Der må da være nogle af jer tøser, der har en lækker opskrift på nøddelagkagebunde

Arlas opskrift på bryllupskage, der er en nødde/marcipan bund den er rigtig go

Anmeld

10. oktober 2011

SukkerDronning

Tusind tak! Jamen Arla selvfølgelig, det må være det eneste sted jeg ikke har ledt!

Fedt at den er med marcipan, det var lige det jeg havde i tankerne, havde bare tænkt mig selv at tilsætte det

endnu engang tak

Anmeld

11. oktober 2011

iris-mor

Ellers kan du google fx nøddemarengs. De bunde kan med fordel pensles med fx mørk chokolade bagefter.

ida

Anmeld

22. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Sirup skriver:

Tusind tak! Jamen Arla selvfølgelig, det må være det eneste sted jeg ikke har ledt!

Fedt at den er med marcipan, det var lige det jeg havde i tankerne, havde bare tænkt mig selv at tilsætte det

endnu engang tak

Fik du lavet den??

Anmeld

22. oktober 2011

SukkerDronning

Höör skriver:

Fik du lavet den??

Ja det gjorde jeg, men de blev slet ikke særlig gode Ved ikke rigtig hvorfor.

De var lækre og sprøde, men et par timer efter falt de sammen og blev bløde. Min kæreste kunne godt lide dem, så jeg ved ikke om de bare skal være sådan og jeg så ikke kunne lide dem, eller om det faktisk gik galt.

Vil du da selv lave dem?

Anmeld

22. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Sirup skriver:

Ja det gjorde jeg, men de blev slet ikke særlig gode Ved ikke rigtig hvorfor.

De var lækre og sprøde, men et par timer efter falt de sammen og blev bløde. Min kæreste kunne godt lide dem, så jeg ved ikke om de bare skal være sådan og jeg så ikke kunne lide dem, eller om det faktisk gik galt.

Vil du da selv lave dem?

Overvejede men tror jeg er kylling når din blev sådan så må nok hellere springe over

Anmeld

22. oktober 2011

SukkerDronning

Höör skriver:

Overvejede men tror jeg er kylling når din blev sådan så må nok hellere springe over

Det kan jeg egentlig godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.