Jeg skovler ind....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er holdt med at ryge, og med at drikke cola - eller dvs. jeg nu kun drikker Pepsi Max og kan faktisk selt ikke lide den alm. pepsi som jeg var storforbruger af før - alt dette er jo dejligt MEN

Jeg æder som aldrig før og selvfølgelig alt det usunde, chokolade er jeg blevet storforbruger af.... HJÆLP!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Tona

Anonym skriver:

Jeg er holdt med at ryge, og med at drikke cola - eller dvs. jeg nu kun drikker Pepsi Max og kan faktisk selt ikke lide den alm. pepsi som jeg var storforbruger af før - alt dette er jo dejligt MEN

Jeg æder som aldrig før og selvfølgelig alt det usunde, chokolade er jeg blevet storforbruger af.... HJÆLP!!!!!

Jeg opper den lige for dig, for jeg har ikke selv noget svar, men har haft samme problem lige siden jeg holdt med at ryge da jeg blev gravid med Amanda...så vil rigtig gerne høre om andre har et svar  

Anmeld

10. oktober 2011

<3

Det gjorde jeg også indtil jeg fandt ud af at tandbørstning og smagen af tandpadta tog trangen til at proppe i mig. Så jeh børstedekonstant tænder den første måned. Du må finde dem ting som gør du mister trangen til at æde eller ryge Kh Kirsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.