Skal jeg være nervøs eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Silja&Noam

Hej piger.. Sagen er den at jeg "kun" er 18+ (andengangs gravid), og har mærket liv i flere uger og HVER dag.. Men nu har jeg intet mærket i nogle dage så nu et jeg blevet nervøs...!! syns i jeg skal være det? Jeg ved jo godt det først er fra 24. Uge man skal mærke det hver dag, men de fleste af jer ved hvordan en gravid tænker og føler hvad ville i foretage jer nu? Ringe til lægen/JM og fortælle hvordan i har det med det? Eller....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Silja&Noam

Ingen??

Anmeld

10. oktober 2011

<3

Jeg er så pragmatisk anlagt at jeg tænker at indtil uge 24 kan de alligevel ikke gøre noget så man må bide tænderne sammen og håbe mens man stoler på at alt nok er fint

Min bebs ændrede også markant bevægelsesmønstre for små 3 uger siden og blev også bekymret. Mærker den stadig men slet ikke i samme grad. Mon ikke det er det samme?

Kh Kirsten

Anmeld

10. oktober 2011

MorDk

Du skal følge dit hjerte  Hvis du er nervøs så kontakt din læge/jordmoder... og kom ind til tjek. Hellere en gang for meget end en gang for lidt! Afsted med dig ...

Anmeld

10. oktober 2011

Silja&Noam

mrs X skriver:

Jeg er så pragmatisk anlagt at jeg tænker at indtil uge 24 kan de alligevel ikke gøre noget så man må bide tænderne sammen og håbe mens man stoler på at alt nok er fint

Min bebs ændrede også markant bevægelsesmønstre for små 3 uger siden og blev også bekymret. Mærker den stadig men slet ikke i samme grad. Mon ikke det er det samme?

Kh Kirsten

Det håber jeg men den gamle læge jeg havde sagde at jeg til hver en tid ku komme og høre hjertelyden hvis jeg var nervøs (der var da jeg ventede min datter), men ved ik hvordan den nye læge er med det.. Ved godt de ik kan gøre noget, men alligevel ville det bare være rart at vide at alt er som det skal være 18 uger eller 24 uger henne.. Hvis du forstår

Anmeld

10. oktober 2011

Silja&Noam

MorDk skriver:

Du skal følge dit hjerte  Hvis du er nervøs så kontakt din læge/jordmoder... og kom ind til tjek. Hellere en gang for meget end en gang for lidt! Afsted med dig ...

Jeg ringer til lægen nu hader at være nervøs..

Anmeld

10. oktober 2011

<3

SiljasMoar skriver:

God ide. Og hvis de ligefrem sagde du kunne komme og høre hjertelyd når du vil så er det da bare afsted

Anmeld

10. oktober 2011

MorDk

SiljasMoar skriver:

Jeg fik af vide jeg skulle kontakte jordmodercentret på hosp. Hvis der var noget ..men det var vidst først efter 20.uge... eller sådan noget! Tænk at man glemmer så hurtigt hihi...

Ring til lægen... (venter på update fra dig)

Anmeld

10. oktober 2011

Camulla

Ja, afsted med dig, du  

Anmeld

10. oktober 2011

Silja&Noam

Altså indtil videre er der optaget.. Så jeg venter bare på at komme igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.