Vis mig jeres bryllups-kage! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Camulla

Jeg elsker kager og især flotte bryllups-kager, så vis mig din!  

Her er min: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

LilyMarleen

Camulla skriver:

Her er min: 

Jeg er ikke gift endnu.. ØV! ;-)  - Men fin er din. Meget pænere end de traditionelle hvide kager med blomster 

Anmeld

10. oktober 2011

Jakob'sMor

Camulla skriver:

Her er min: 

Er ikke gift så kan ikke vise en kage frem, men din er godt nok flot, synes det er fedt den er anderledes - har du selv lavet den?

Anmeld

10. oktober 2011

GitteC78

Her er lidt billeder af vores bryllupskage  Det er en chokolade kage, mums.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. oktober 2011

Camulla

LilyMarleen skriver:

Jeg er ikke gift endnu.. ØV! ;-)  - Men fin er din. Meget pænere end de traditionelle hvide kager med blomster 

Tusind tak! Ja, min veninde sagde også at alt i vores bryllup var så pænt og stilrent og at det egentlig ikke var mig... INDTIL hun så kagen! Så vidste hun at det var mig igen og at vi var på rette spor Hi hi...

Anmeld

10. oktober 2011

Camulla

Jakob'sMor skriver:

Er ikke gift så kan ikke vise en kage frem, men din er godt nok flot, synes det er fedt den er anderledes - har du selv lavet den?

Tusind mange gange tak! Synes også selv den er så fin

Jeg fik en venindes veninde til at lave den. Jeg fortalte hende bare hvilke farver jeg ville have og så formen på den og resten måtte hun selv bestemme. Frie hænder - hun var jo eksperten! Og sikke et fint resultat, som jeg var helt tilfreds med. Jeg så den først da den ankom til festen, så det var heldigt at jeg kunne lide den

Anmeld

10. oktober 2011

Camulla

GitteC78 skriver:

Her er lidt billeder af vores bryllupskage  Det er en chokolade kage, mums.

Hvor er den bare fin! Der var også chokolade i vores! Mmm... det er bare det bedste! Og sikke en dejlig dag når man bliver gift! Jeg vil så gerne opleve den dag igen  

Anmeld

10. oktober 2011

Jakob'sMor

Camulla skriver:

Tusind mange gange tak! Synes også selv den er så fin

Jeg fik en venindes veninde til at lave den. Jeg fortalte hende bare hvilke farver jeg ville have og så formen på den og resten måtte hun selv bestemme. Frie hænder - hun var jo eksperten! Og sikke et fint resultat, som jeg var helt tilfreds med. Jeg så den først da den ankom til festen, så det var heldigt at jeg kunne lide den

Du er modig og hun var heldig, hun er squ også dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.