Anonym skriver:
Hjælper det på tankerne? Kan slet ikke forestille mig hvor træls det må være at gå med uvisheden! Også selvom du har en fornemmelse, så må du mangle at få 100% afklaring 
De sagde derinde jeg skulle prøve at afvente. Tage noget smertestillende og hvile mig - også med den betragtning at jeg bor meget tæt på sygehuset
Det gør det ved mig ihvertfald. Bruger rengøring ofte. HVis jeg er sur, ked af det, har brug for et afbræk osv. I nat holder det mig vågen. har ikke lyt til at sove, selvom jeg sagtens kunne. Kunne sove i døgndrift lige p.t.
Men har de mest irriterende håbefulde drømme om diverse mirakler....Og det har jeg ærlig talt ikke behov for! 
Jeg mangler helt sikkert at få afklaring. VI mangler helt sikkert at få det afsluttet. Jeg har dog blødt frisk her til aften. men stadig kun på papiret og det var kun den ene tisse tur, ellers er det gået tilbage til brunligt.
Dog intet på bindet.
Så det er meget forvirrende og venter "spændt" på klokken bliver 9.00! - Så fik du sku lige lidt detaljer. HAHA
Ja, det er nok heller ikke andet for. og når du bor så tæt på sygehuset er det nok fint nok. Se om du kan få natten til at gå. Evt. få sovet lidt, i det mindste bare få hvilet. 
Anmeld