Jeg er vist i fødsel!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kan ikke lige afsløre min identitet.. men jeg er vist gået i fødsel! Vågnede ved et lille bang fra maven men der skete ikke mere.. da jeg rejste mig blev der helt vådt i trusserne, så trippede hurtigt ud på wcet hvor det rendte lidt mere. Og det sidste slimprop faldt ud!

Har snakket med FG og skal tage et bind på og gå rundt i en time og så ringe ind lidt over 4 og se hvordan det går.. er begyndt at have lidt småveer! Av, faktisk lige nu.. puuuuuuuust....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ps. hvor er det kedeligt at alle sover når sådan noget sker og man har brug for at sludre om det!!!! Har bedt manden sove videre, så han er frisk hvis nu!

Anmeld

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg sover ikke endnu. - Det bedste middel mod søvnløse nætter= Rengøring. SÅ gæt hvad jeg er i gang med.

Puuha. Spændende. Jeg går ud fra at det er tilladt for dig at føde eftersom der som sådan ikke er panik i dit indlæg.

Det bliver rigtig spændende om det tager til så i får jeres guld i armene inden længe.

Held og lykke og lidt vestøv afsted til dig så de rigtig ka tage til.

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg sover ikke endnu. - Det bedste middel mod søvnløse nætter= Rengøring. SÅ gæt hvad jeg er i gang med.

Puuha. Spændende. Jeg går ud fra at det er tilladt for dig at føde eftersom der som sådan ikke er panik i dit indlæg.

Det bliver rigtig spændende om det tager til så i får jeres guld i armene inden længe.

Held og lykke og lidt vestøv afsted til dig så de rigtig ka tage til.

Haha! God stil at gøre rent nu Jeg har læst din tråd forresten, og det gør mig ondt

Men ja, jeg er langt over termin så ungen er mere end velkommen... får sådan veer med 2-3 minutters mellemrum nu som varer ca. 30-60 sekunder. Det er sjovt. Op til har man hele tiden sagt til sig selv "Ja ja, man skal baaare arbejde med veerne. Trække vejret dybt og slappe af i kroppen" - Fandme ikke nemt, når det gør ondt som ind i h....!!!

Anmeld

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Haha! God stil at gøre rent nu Jeg har læst din tråd forresten, og det gør mig ondt

Men ja, jeg er langt over termin så ungen er mere end velkommen... får sådan veer med 2-3 minutters mellemrum nu som varer ca. 30-60 sekunder. Det er sjovt. Op til har man hele tiden sagt til sig selv "Ja ja, man skal baaare arbejde med veerne. Trække vejret dybt og slappe af i kroppen" - Fandme ikke nemt, når det gør ondt som ind i h....!!!

Tak.  Så kan du nok også regne ud hvorfor jeg ikke sover og lægger ALLE mine kræfter i at gøre rent nu. Hvis dog bare manden ikke var hjemme så jeg også kunne støvsuge og vaske gulv.

Jamen for katten. Så er de da okay regelmæssige. Det blvier spændende hvad FG siger nu her.

Hehe, ja har jo ikke prøvet det selv før, men kan forestille mig at det er noget helt andet når man står i det.

Det blvier simpelthen sååå spændende for jer.

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Tak.  Så kan du nok også regne ud hvorfor jeg ikke sover og lægger ALLE mine kræfter i at gøre rent nu. Hvis dog bare manden ikke var hjemme så jeg også kunne støvsuge og vaske gulv.

Jamen for katten. Så er de da okay regelmæssige. Det blvier spændende hvad FG siger nu her.

Hehe, ja har jo ikke prøvet det selv før, men kan forestille mig at det er noget helt andet når man står i det.

Det blvier simpelthen sååå spændende for jer.

Hjælper det på tankerne? Kan slet ikke forestille mig hvor træls det må være at gå med uvisheden! Også selvom du har en fornemmelse, så må du mangle at få 100% afklaring

De sagde derinde jeg skulle prøve at afvente. Tage noget smertestillende og hvile mig - også med den betragtning at jeg bor meget tæt på sygehuset

Anmeld

10. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Hjælper det på tankerne? Kan slet ikke forestille mig hvor træls det må være at gå med uvisheden! Også selvom du har en fornemmelse, så må du mangle at få 100% afklaring

De sagde derinde jeg skulle prøve at afvente. Tage noget smertestillende og hvile mig - også med den betragtning at jeg bor meget tæt på sygehuset

Det gør det ved mig ihvertfald. Bruger rengøring ofte. HVis jeg er sur, ked af det, har brug for et afbræk osv. I nat holder det mig vågen. har ikke lyt til at sove, selvom jeg sagtens kunne. Kunne sove i døgndrift lige p.t.  Men har de mest irriterende håbefulde drømme om diverse mirakler....Og det har jeg ærlig talt ikke behov for!

Jeg mangler helt sikkert at få afklaring. VI mangler helt sikkert at få det afsluttet. Jeg har dog blødt frisk her til aften. men stadig kun på papiret og det var kun den ene tisse tur, ellers er det gået tilbage til brunligt. Dog intet på bindet.  Så det er meget forvirrende og venter "spændt" på klokken bliver 9.00! - Så fik du sku lige lidt detaljer. HAHA

Ja, det er nok heller ikke andet for. og når du bor så tæt på sygehuset er det nok fint nok. Se om du kan få natten til at gå. Evt. få sovet lidt, i det mindste bare få hvilet.

Anmeld

10. oktober 2011

Moms

Spændende spændende!

Mon du er draget til sygehuset?

God fødsel skal du ihvertfald have herfra!

Moms

Anmeld

10. oktober 2011

babymus77

Også rigtig god fødsel herfra;-) Spændende spændende:-))

Anmeld

10. oktober 2011

Tullemuzz

Vil ikke lige smutte uden og sende noget ve støv afsted til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.