Luft i maven, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej..

Jeg er en af de mange uheldige der lider af forfærdeligt meget luft i maven, men det er sådan set ikke det der er problemet. Og dog..

På det seneste (sidste 3-4 dage) har jeg ikke haft luft i maven omkring dagen men så snart jeg kommer ind og skal ligge i sengen og sove så kan jeg bare mærke at nu skal jeg altså lige.. Men jeg kan ikke! Jeg kan ikke bare slå en prut  Ikke fordi jeg ikke vil, men 'den' vil ikke ud! ... Det ender med, at jeg skal rejse mig op og gå lidt rundt og så kan jeg, men så er det samme problem når jeg ligger mig ind igen.

Jeg har ingen problemer med hård mave overhovedet, så jeg er lidt tom for HVORFOR det er sådan!

- Nogen af jer der kan se en løsning på mit lille problem?

Hilsen en som bare gerne vil prutte og have sin søvn tilbage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Silja&Noam

Ejj jeg kom til at smile lidt undskyld.. Men kan godt forstå din frustration!! Der er ik noget værre end at ha ondt i mavsen og ik kan komme af med det man skal.. Prøv at massere maven lidt. Lige som babyer det har luft i tarmene. Det gjorde jeg med min datter da hun var baby og det hjalp.. Håber du får "luft i systemet" igen snart

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

SiljasMoar skriver:

Ejj jeg kom til at smile lidt undskyld.. Men kan godt forstå din frustration!! Der er ik noget værre end at ha ondt i mavsen og ik kan komme af med det man skal.. Prøv at massere maven lidt. Lige som babyer det har luft i tarmene. Det gjorde jeg med min datter da hun var baby og det hjalp.. Håber du får "luft i systemet" igen snart

Det er helt ok at du smiler/griner lidt, havde jeg nok også gjort  Mange tak for buddet, vil jeg prøve næste gang jeg orker gå ind i seng igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.