Mathias har skoldkopper :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

Malonde1985

Min lille dreng har skoldkopper og han har MANGE af dem .. Synes det er så synd for ham - er det altid når børn er syge! men det kløer på ham og han vil jo rigtig gerne klø i kopperne, men det må man jo ikke :-(. Har jeres små bebser haft det??? Min store pige har aldrig haft det, men mon ik hun får det nu?? Det skulle vidst efter sigende smitte gevaldigt :-(((

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

piadas

Så det godt på facebook, men øv, det er bare træls, men man skal jo igennem det. Se positivt på det, at du ikke skal bruge en masse ferie og fridage på det, fordi han har fået det, mens du er på barsel!

Ida har ikke haft det endnu, men Oliver og Zilan har haft det. De fik det heldigvis begge to, mens jeg var på barsel med Zilan (han var knap 4 år, og hun var 9 mdr.). De fik også rigtig mange begge to!! Det var nok hårdest med Zilan, fordi hun ingenting forstod og bare var ked af det. Jeg kan huske, den nat det var værst, fik jeg ca. 4 timers søvn.  Det endte med, at vi tog barnevognen ind i stuen, og jeg sad/lå i sofaen, mens jeg trillede barnevognen frem og tilbage i et forsøg på, at få hende til at sove...det er jo heldigvis ikke så lang tid det står på, men alligevel - det er jo synd for de kære små.

Anmeld

10. oktober 2011

Malonde1985

piadas skriver:

Så det godt på facebook, men øv, det er bare træls, men man skal jo igennem det. Se positivt på det, at du ikke skal bruge en masse ferie og fridage på det, fordi han har fået det, mens du er på barsel!

Ida har ikke haft det endnu, men Oliver og Zilan har haft det. De fik det heldigvis begge to, mens jeg var på barsel med Zilan (han var knap 4 år, og hun var 9 mdr.). De fik også rigtig mange begge to!! Det var nok hårdest med Zilan, fordi hun ingenting forstod og bare var ked af det. Jeg kan huske, den nat det var værst, fik jeg ca. 4 timers søvn.  Det endte med, at vi tog barnevognen ind i stuen, og jeg sad/lå i sofaen, mens jeg trillede barnevognen frem og tilbage i et forsøg på, at få hende til at sove...det er jo heldigvis ikke så lang tid det står på, men alligevel - det er jo synd for de kære små.

Ja er også glad for det er nu han får det når det skal være. Skal nok igang med resten af min udd i slut november, så det er ok timet han får det nu :-). Men øv han er godt ramt . Synes bare han får flere og flere... Det burde da snart toppe?? Det startede i fredags! Min store pige på 5 år har ik haft det endnu, så hvis hun får det, bliver det hårdt for hende hun vil jo ikke kunne lade være med at klø .Og ja søvnen er desværre en by i Rusland lige pt Men godt dine fik det da de var så små :-)

Anmeld

10. oktober 2011

Mettemus

Nårh lille pus! Rigtig god bedring til ham. Jeg har desværre ikke nogen gode råd at dele ud af. Håber det bliver en hurtig omgang så i allesammen kan komme ovenpå og få sovet. Knus!

Anmeld

10. oktober 2011

Lilje82

øv lille manse da - Rigitg god bedring med ham!

Anmeld

10. oktober 2011

Sofia

Åhhh... god bedring til den lille skat!

Anmeld

10. oktober 2011

Malonde1985

Mettemus skriver:

Nårh lille pus! Rigtig god bedring til ham. Jeg har desværre ikke nogen gode råd at dele ud af. Håber det bliver en hurtig omgang så i allesammen kan komme ovenpå og få sovet. Knus!

Tak :-) der er desværre heller ik så meget at gøre ved det . Det skal bare overståes . Men allerede idag synes jeg der er kommet flere knopper. Øv øv

Anmeld

10. oktober 2011

Malonde1985

Sofia skriver:

Åhhh... god bedring til den lille skat!

Tusind tak :-)

Anmeld

10. oktober 2011

Mettemus

Malonde1985 skriver:

Tak :-) der er desværre heller ik så meget at gøre ved det . Det skal bare overståes . Men allerede idag synes jeg der er kommet flere knopper. Øv øv

Lille mand

Anmeld

10. oktober 2011

AnneBJ

Øv øv, kan du ikke putte noget kølende og bedøvende på? Lidocain? Xylocain? Zink.... noget - kan ikke huske navnet!

Rigtig god bedring med ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.