Hvilken kørepose til barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Toshiba

Basson laver også med uld....

http://kaereboern-odense.dk/voksi-soveposer-69/basson-uldpose-868.html

her er de på tilbud inkl. bæreplade OG sommerdyne til 999 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Møn-Mor

Jeg har købt Bassons udgave af Voksiposen - Bassons er også med uld.
Jeg købte den brugt (var kun brugt TO gange) til 600 Kr. inkl. bæreplade og der er klargjort til barnevognssele. Jeg synes det var et rigtig godt køb og kvaliteten virker god.
Nypris for Bassons kørepose er 1.300 Kr.

Toshiba:
Det er da også et godt tilbud! Er det kun i Kære Børn Odense? Synes dog ikke der står, at sommerdynen medfølger, der står tværtimod "Sommerdynen i polyester er ekstra tilbehør."

/Winnie

Anmeld

15. november 2011

grønbæk

I dag fik jeg endelig min Trille pose og nøj... hvor er den fin og lækker! Prinsessen sov sin eftermiddags lur i den og tog lige en god halv time længere end normalt så den er godkendt! Total lækker ulddyne!

Jeg købte hos Babystar.dk og har fået en fin service!

Anmeld

19. november 2011

EKBJ

grønbæk skriver:

Hvilken kørepose er bedst? Jeg skal bruge en til barnevognen fra nu og vinteren over, måske ind i foråret også. Der skal selvfølgelig være huller til sele. Jeg synes Voksi poserne er lige peberet nok, så en god pose i en lidt billigere prisklasse er, at foretrække. Kom med alle jeres altid brugbare erfaringer

Jeg har købt en voksipose som jeg vil bruge i barnevognen. Så skal den bette hellere ikke pakkes ind i særlig meget tøj :-). 

Anmeld

19. november 2011

EKBJ

grønbæk skriver:

Hvilken kørepose er bedst? Jeg skal bruge en til barnevognen fra nu og vinteren over, måske ind i foråret også. Der skal selvfølgelig være huller til sele. Jeg synes Voksi poserne er lige peberet nok, så en god pose i en lidt billigere prisklasse er, at foretrække. Kom med alle jeres altid brugbare erfaringer

Jeg har købt en voksipose som jeg vil bruge i barnevognen. Så skal den bette hellere ikke pakkes ind i særlig meget tøj :-). 

Anmeld

19. november 2011

grønbæk

Den er nemlig smart i barnevognen - nu er der bare opstået at mindre problem, da prinsessen absolut ikke bryder sig om at være så tæt pakket ind, har løsnet så meget som muligt, men hun vågner konstant!!! Aaaarrrggghhh!!!

Anmeld

21. november 2011

Tona

Helt klart Kaiser-posen! Vi har købt den og elsker den. Mener den koster 400 kr. Der er så ikke dyne med, så du skal selv have en alm. baby-dyne du kan lægge i, i alt fald hvis det bliver frost/dit barn er ikke er så varmt. Min datter er meget varm og sover stadig uden dyne i den. Den er så funktionel og har huller til sele både til barnevogn og til klapvogn hvor man kan lyne bunden af den så den kan bruges som fodpose i klapvognen også. Fordi den ikke er lavet så varm som voksi-posen kan du bruge den fra tidlig efterår og ind i foråret også  Man kan så gøre den varmere eller køligere alt efter om man snører den tæt for oven eller ej og om man putter en dyne ind i den eller ej.

Du kan bestille den her:

http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=1971

Anmeld

21. november 2011

Tona

Amandas-mor skriver:

Helt klart Kaiser-posen! Vi har købt den og elsker den. Mener den koster 400 kr. Der er så ikke dyne med, så du skal selv have en alm. baby-dyne du kan lægge i, i alt fald hvis det bliver frost/dit barn er ikke er så varmt. Min datter er meget varm og sover stadig uden dyne i den. Den er så funktionel og har huller til sele både til barnevogn og til klapvogn hvor man kan lyne bunden af den så den kan bruges som fodpose i klapvognen også. Fordi den ikke er lavet så varm som voksi-posen kan du bruge den fra tidlig efterår og ind i foråret også  Man kan så gøre den varmere eller køligere alt efter om man snører den tæt for oven eller ej og om man putter en dyne ind i den eller ej.

Du kan bestille den her:

http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=1971

Nå ja og for 700 kr kan du få den med dun-foer samme sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.