Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tilmeldt skriver: Nu ved Lisa hvor næsen er!! Beklager den meget begejstret mor i baggrunden!! Stine og Lisa.
Nu ved Lisa hvor næsen er!! Beklager den meget begejstret mor i baggrunden!!
Stine og Lisa.
Hehe hvor er hun sød...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tilmeldt skriver: Hihi... Ja nemlig! Hun har aldrig gjort det før, så har fed griner over jeg lige fangede det på kamera så farmand også kunne se det!! Stine og Lisa.
Hihi... Ja nemlig! Hun har aldrig gjort det før, så har fed griner over jeg lige fangede det på kamera så farmand også kunne se det!!
Godt at han ikke gik glip af det!!
EmmaJosephine skriver: Godt at han ikke gik glip af det!!
Ha ha... Ja, første bussemands-pilleri skal han sq ik undvære!!
Tilmeldt skriver: Ha ha... Ja, første bussemands-pilleri skal han sq ik undvære!! Stine og Lisa.
Hahaha .. Hvor gammel er hun?
Mira0911 skriver: Hehe hvor er hun sød...
Jah, det er altså fantastisk når de begynder at lave sådan nogle små numrer!!
EmmaJosephine skriver: Hahaha .. Hvor gammel er hun?
Hun er 17mdr. nu, men kilppet er ca. en mdr. gammelt!! Det er bare en fed tid hun er i lige nu.. Hun er så sjov og kan lave lidt fis osv!!
Tilmeldt skriver: Hun er 17mdr. nu, men kilppet er ca. en mdr. gammelt!! Det er bare en fed tid hun er i lige nu.. Hun er så sjov og kan lave lidt fis osv!! Stine og Lisa.
Åh, hvor jeg dog glæder mig til den tid!
hvor er hun bare GOD
Ih, hvor er hun kær
Anton gør nøjagtig det samme, det er ligemeget. om vi spørger til næse, øre, øje eller andet, så ryger fingeren helt op i næsen han har også prøvet med min finger, men den var godt nok liiiidt for stor
Camillee skriver: hvor er hun bare GOD
Hihi... Ja ik!?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128