Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mukka88 skriver: Uha de er slet ikke brugt, vil mindst have 150 for dem? plus porto.
Uha de er slet ikke brugt, vil mindst have 150 for dem? plus porto.
Hmm det ville jeg også gerne give, hvis jeg ku prøve dem og være sikker på de sad pænt på min fod Håber du finder en køber!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SjeBets skriver: par nummer to var ellers smækre ... men for store til min dumme lille fod
par nummer to var ellers smækre ... men for store til min dumme lille fod
JA! de er vildt fede! Kan bar slet ikke gå i sådan nogle høje sko!! men elsker dem!
patella skriver: Hmm det ville jeg også gerne give, hvis jeg ku prøve dem og være sikker på de sad pænt på min fod Håber du finder en køber!
Helt okey tak og god aften til dig
mukka88 skriver: uhhh vil tro af noget lædder? har slet ikke lige forstand på sådan noget
uhhh vil tro af noget lædder? har slet ikke lige forstand på sådan noget
mukka88 skriver: Helt okey tak og god aften til dig
I lige måde - og vil lige sige: Dem med guldhælen - wooooooow hvor er de flotte - men kan slet ikke gå i så høje sko. Men hold da op hvor ville jeg ønske jeg ku
Maja_4000 skriver: Mente om det er kunstlæder eller "rigtig" læder
Mente om det er kunstlæder eller "rigtig" læder
Vil tro det er kunst lædder
patella skriver: I lige måde - og vil lige sige: Dem med guldhælen - wooooooow hvor er de flotte - men kan slet ikke gå i så høje sko. Men hold da op hvor ville jeg ønske jeg ku
JAAA!! de er bare vildt fede!! gad virkeligt også godt kunne gå i højehæle!!!
mukka88 skriver: Vil tro det er kunst lædder
Maja_4000 skriver: Kan du ikke komme med en pris , så jeg har noget at forholde mig til ?
Kan du ikke komme med en pris , så jeg har noget at forholde mig til ?
tjo altså gav 500 kr for dem. Så må du byde
mukka88 skriver: tjo altså gav 500 kr for dem. Så må du byde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128