Av av min mave!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

240 visninger
1 svar
0 synes godt om
31. januar 2009

Charlie

Åååhhh, nu bliver jeg altså snart hidsig!
Jeg har for en uge siden ligget syg med influenza i lidt over 1 uge. Nu døjer jeg så med maven. Jeg har egentlig døjet med maven siden, vi fik Marcus, men det har mest været hårdt mave med sprækket ende til følge og meget luft i maven pga den hårde mave. Men det er jeg næsten sikker på skyldtes for lidt væske samtidig med, jeg ammede. Efter jeg stoppede med amning tog det dog noget tid at få maven nogenlunde i orden. Men siden foråret har den drillet mig med utroligt meget luft i maven og oppustethed. Jeg gik så til min læge i december, som foreslog, at jeg fik noget der hedder carbolactanose, noget med noget kul-halløj og nogle naturlige tarmbakterier og at jeg samtidig helt undgik laktose, da jeg måske kunne være laktoseintolerant.
Men det tror jeg umiddelbart ikke er tilfældet, da problemerne vendte tilbage, da jeg stoppede med pillerne, selvom jeg fortsat var på laktosefri kost.
Nå, men efter jul har det faktisk været ok. Men nu har jeg problemer igen! Jeg har så ondt i maven, og igår lignede jeg en, der var 4 måneder gravid! Og jeg havde ingen appetit. Jeg spiste stort set ikke andet end morgenmad igår. Kunne ikke få noget ned. Det føltes lidt som om, morgenmaden ikke kom videre fra mavesækken, som om den bare blev liggende der! Øv hvor er det bare træls!!
Jeg går og er så bekymret for, om det kan påvirke babyen i min mave. Om jeg mon har fået en eller anden infektion, som kan skade det. Jeg bekymrer mig også over, at jeg ikke har spist ret meget siden jeg fik influenza! Åh altså, jeg vil bare gerne være rask, så jeg kan nyde min graviditet og slappe af.
Jeg har heldigvis sidste arbejdsdag på tirsdag, så går jeg på barsel Så håber jeg, jeg får lidt mere tid til at tage mig af mig selv.

Nå, men det var lige lidt mave-brok herfra! Trængte bare lige til at komme af med det...

Håber I andre har en fantastisk dejlig weekend uden sygdom og andre ubehageligheder

Knus Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2009

Heidi.

UHHH hvor jeg kender det.. Har også døjet med mín mave siden vi fik Frederikke for 5½ år siden.. Nøjagtigt som du beskriver det.Det er bare så nederen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.