Baby-møde lolland-falster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

kirsti

sandorff skriver:

der er ikke skide mange der har meldt sig på banen som deltagere. skal vi sige f*** det og bare finde en dato og være os der har meldt sig, eller vente og så om der kommer flere til?

Det er op til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

sandorff

har kigget i kalenderen og vil sige vi kan vælge mellem lørdag eller søndag i uge 44-45-46-47

så må i melde jer på banen hvilken dato i vælger....

Anmeld

18. oktober 2011

dpb

Er temmelig ny her på baby.dk (ja, tilmeldt igennem længere tid, men ikke ktiv )

Syntes da også det kunne være hyggeligt at mødes, hvis man må være med  

Men er pt. afhængig af bus sååå kommer nok også lidt an på hvordan de muligheder ser ud i forhold til hvor træffet bliver holdt Dog kan jeg nok kun weekenden i uge 45 og måske 44... 46 og 47 er forbeholdt fødselsdage

mvh Diana

Anmeld

18. oktober 2011

sandorff

dpb skriver:

Er temmelig ny her på baby.dk (ja, tilmeldt igennem længere tid, men ikke ktiv )

Syntes da også det kunne være hyggeligt at mødes, hvis man må være med  

Men er pt. afhængig af bus sååå kommer nok også lidt an på hvordan de muligheder ser ud i forhold til hvor træffet bliver holdt

mvh Diana

du skal da være velkommen, det bliver holdt i nørre alslev - jeg ligger hus til...
vi mangler bare at finde en dato
nu ved jeg ikke hvor du bor, men ved da toget køre i nørre alslev

Anmeld

18. oktober 2011

dpb

sandorff skriver:

du skal da være velkommen, det bliver holdt i nørre alslev - jeg ligger hus til...
vi mangler bare at finde en dato
nu ved jeg ikke hvor du bor, men ved da toget køre i nørre alslev

bor i horreby tænker mere at nørre alslev er et vidt begreb og hvis det nu lå 5km eller mere fra st. eller busstop var jeg nok ikke så sjov at være sammen med

Anmeld

18. oktober 2011

sandorff

dpb skriver:

bor i horreby tænker mere at nørre alslev er et vidt begreb og hvis det nu lå 5km eller mere fra st. eller busstop var jeg nok ikke så sjov at være sammen med

ja, men det er i centrum af byen.

Anmeld

18. oktober 2011

dpb

sandorff skriver:

ja, men det er i centrum af byen.

oki

Anmeld

19. oktober 2011

LISBETH:-)

Jeg vil også gerne være med!

Anmeld

19. oktober 2011

sandorff

lisbeth2910 skriver:

Jeg vil også gerne være med!

dejligt, jeg har skrevet at weekenderne i november er åbne, så det er bare hvilken dag der er flest der kan. jeg kunne desværre ikke finde ud af at lave en afstemning...

Anmeld

19. oktober 2011

LISBETH:-)

sandorff skriver:

dejligt, jeg har skrevet at weekenderne i november er åbne, så det er bare hvilken dag der er flest der kan. jeg kunne desværre ikke finde ud af at lave en afstemning...

ha ha jeg kan umiddelbart alle weekender

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.